Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTo má blbý! - říkačka
Autor
kuča
Visí Ježíš na kříži
a s údivem přihlíží,
jak se hezky pomalu
mění v suchou křížalu.
15 názorů
Já jsem velký provokatér ,ale některé provokace jsou pro mne už za čárou a proto musím říct : tak tohle už je moc..
https://www.irozhlas.cz/kultura_hudba/hitem-britskych-pohrbu-je-always-look-on-the-bright-side-of-life-od-monty-pythonu_201411211722_sbartosova
https://www.youtube.com/watch?v=SJUhlRoBL8M
Always Look On The Bright Side Of Life
Pokud si přestaneme dělat legraci z Ježíše (urážka je něco jiného!), postavíme ho na úroveň Mohameda, což doufám, neplatí. Minule jsem si dělal srandu z Židovky, teď zase z Ježíše... Že se to nemusí všem líbit, chápu, ale mazat nic nehodlám. Je-li vskutku vševědoucí, dobře ví, že se jedná o černý humor, nic osobního či nenávistného.
Pan Cau - Největší důkaz lásky je položit život za ty, které milujeme (slova Bible). Ježíš byl mnoho hodin mučen, než umřel. Dokázal bys takový důkaz lásky podat? A pokud ano, budeš se smát sám sobě? PROČ? Co je na tom k smíchu? Prosím, pomoz mi k pochopení tohoto konkrétního humoru! Děkuji předem.
Takže Ježíš neměl smysl pro humor? Osobně si z něj klidně legraci udělám a po vzoru pořekadla o tom činění jiným, s klidem ríkám, že já legraci na svou osobu přijímám./T
Já věřící jsem - a bolí to. jestli jsi kamarád, smaž to. Ostatně, ty máš na lepší vtipy! A pozor! Není to v tom, zda smíme nebo nesmíme! To by bylo moc špatné, v tom s tebou souhlasím. Problém leží úplně jinde - v oblasti dobra: Totiž v laskavosti, ohleduplnosti, toleranci. Ježíš řekl: "Nedělejte druhým to, co nechcete, aby oni dělali vám". Co si o tom myslíš? Opravdu mne to zajímá!
aleš-novák
10. 09. 2018Tip za odvahu
Z Mohameda už si srandu dělat nesmíme, z Ježíše taky ne. Z Buddhy?
Jehovy? Peruna?
Evženie Brambůrková
10. 09. 2018No, nejsem věřící, ale komentovat to nebudu. Možná smazat.