Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa čelním
Autor
Dagmaram
Jsme
Dvě kapky,
které se od sebe chvějí
povrchovým napětím.
V očekávání kontaktu,
kdy spolu propuknem.
32 názorů
To napětí v očekávání kontaktu musí být úžasné. Kdybych to prožíval, přái bych si, aby to trvalo co nejdéle.
Splynutí duší převedeno s nadsázkou na naši dobu:
Prostě si ji nevezme, svatba ho děsí ;-))
Spoutala by ho ....
Jasně. Sonetek pošli. Jsem zvědavá ;-))
Nikdy jsem si u tohoto obrazu nebyl jistý , jestli on k ní cítí to , co ona k němu. Měl jsem dojem , že on se dívá do budoucna a nevidí tam nic pěkného a na ni v té chvíli zapoměl . A navíc - mystickým typům jako je on jdou nejspíš konejšitelky pěkně na nervy.
Pod vlivem naší diskuse na téma "Splynutí duší " jsem dokonce napsal v neděli i sonetek . Možná si ho sem dám do archivu . Zajímala by tě ta básnička ?
Nebo je to konejšitelka. Snaží se ho uchlácholit a smazat jeho vyplašeně rezignovaný výraz. On cítí, že navázala spojení. Tuší, že když její duše prostoupí jeho utone v jejím klidu. Chce to?
Tebe to opravdu zajímá ? Z okultního hlediska je Ona pomocník ,tedy někdo , kdo žije hlavně proto , aby někomu pomáhal . Ale pozor ! Takováto pomocnice , je - li odmítnuta se snadno změní v krutou mstitelku a stalkerku , nebot´ Ona je velmi majetnický typ , o čemž svědčí gesto ,kterým objímá hlavu své oběti .
Mladý muž na obraze mi vždy připadal jako umělec ,mystik , velmi emocionální typ . On možná vidí do budoucna a nevidí tam nic krásného.
Já jsem spíš romantik a pod slovem "splynutí" se mi vybaví obraz Maxe Švabinského "Splynutí duší" .
Prostě to neděl na slova a spolkni to celé hade ;-)
Nesnažím se volit správná slova nebo spojení, ale navodit pocit.
Když to po sobě sjedu očima, je to tam, a jdu z toho do kolen.
Díky za vsssstup
Whitesnake
24. 10. 2018"chvět se od sebe" je strašně křečovité, pro mne nezabírá ani jako neologismus či básnická licence :-(
Evženie Brambůrková
23. 10. 2018Kolik zajímavých narážek vyvolají dvě kapky vody. :-))) /T
milovat?
Toto slovo jsem ještě nikdy nepoužila ani nevyslovila. Je to synonymum dokonalé lásky.
Nic takového nejspíš není. Myslím, že ani definice tohoto slova neexistuje. Všechno jsou to jenom blížící se varianty. Proto je život tak hezký a pestrý.
Jsme na písmáku, ne ve westernu. Tady se držková nenalívá. Tady je svoboda slova.
Le raku,
Jsem moc ráda, žes nakoukl, a že se líbí.
Nebylo tě vidu, slechu, ke čtení.
Už jsem si říkala, jestli ses romanticky nestal poustevníkem.
Romantické chvění až k Richterově stupnici je úžasná věc. Jen to někdy chce vzít do trojky kapku trpělivosti. Kápla si mi do noty, Dagmaram.
Nerad bych se mezi vás motal. Nerad bych dostal do držky od člověka, který tě zná, který tě miluje. Asi tak
Norsko,
Já bych ráda reagovala. Ale já ten komentář nepochopila.
Byl bys tak laskav,
severský kraji,
vysvětlíš zamrzlé Dáši,
co skrývá se v jinotaji
:-)