Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZvláštní měsíc
Autor
Marcela.K.
měsíc
co od hrobů nás vede
spadaným listím
jinovatkou
blátem a mlhou
žádnou zkratkou
vstříc naději
advent se blíží
zas dítě cestu smrti zkříží
15 názorů
Já vím ,že se ta báseň týká Ježíška , ale mně se to nějak promítlo do reakce sestry v domově seniorů , když jsem jí oznamoval ,že otcovi právě umřel bratr . Řekla mi na to : a moji snachu zase včera odvezli do porodnice . Tak už to chodí . A měla pravdu - tak už to chodí .
Jsi mě znejistila, tak jsem se radši kouk. Nebyl jsem vychovávaný ve víře, tak mám určité mezery.
A na advent se těším. Třeba mě Hospodin osvítí:) Ahoj Y.
Marcela.K.
06. 11. 2018Já vím, a dokonce i bez googlu. Ta básnička je už staršího data, tehdy, před lety, mě napadlo, jak je Listopad vlastně zvláštní měsíc...asi tak.
Jsem si dělal srandu:) Myslím, že jsem to pochopil. Ale o Vánoce jde snad taky. Viz. google a advent:
Je to doba radostného očekávání příchodu Spasitele, duchovní přípravy na Vánoce, doba rozjímání a dobročinnosti
Marcela.K.
06. 11. 2018Ale tady jde o naději, ne o Vánoce, přece :-)
Šel jsem nakupovat v říjnu do obchodu a vybafli na mě vánoce.
A teď i ty. Jako rodič to zřejmě budu muset přežít...
Dělám si srandu, těším se.
Máš to pěkný. Ahoj Y.
Marcela.K.
05. 11. 2018Njn...jenže tohle je o něčem jiném, ne o výměně ;-)
V posledních týdnech jsme měli v rodině tolik úmrtí , že by bylo potřeba několik dalších dětí ,aby se to nějak vyrovnalo. Tip.
Marcela.K.
03. 11. 2018Listopad je opravdu zvláštní měsíc... na začátku světlo svíčky a na konci také...prostě je potřeba posvítit a hořet ...
Trefná báseň s třiceti jednama svalalama. Energie k podzimu. To se hodí.