Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřestat v nejlepším?
20. 04. 2002
1
0
1987
Autor
Jeanette
Myslíte si, že se má opravdu "přestat v nejlepším" - nebo si má člověk užívat a bavit se, dokud to jde??
Nekdy je opravdu nejlepsi prestat v nejlepsim...ale kdyz nekdy skoncis, tak se vubec nemusis dozvedet, ze to byl ten nejlepsi moment...a bylo by prece skoda nezjistit, jestli te neceka jeste neco lepsiho a nezepomenutelneho...kdyz by cekalo, tak je to prece fajn..no a kdyz ne, tak se to alespon zkusilo!!!A za to dobry to prece stoji!!!
Se to jentak říká malým dětem. Neumím si u spousty věcí představit, že bych přestal v nejlepším - tedy ono to vlastně v nejlepším přestává samo.
SatanasekHnusacek
01. 11. 2002SatanasekHnusacek
30. 10. 2002aleš-novák
24. 05. 2002aleš-novák
23. 05. 2002
alfonso: a opet zde nastava otazka, kdy se clovek naleza v tom nejlepsim..:o))) ale jinak fajnova myslenka!
Odvolávám se na tvou "...vážnost...?" nebo tak nějak:
až do konce, dokud to jde, než sudičky žeknou dost
Štalingrad
26. 04. 2002
přece nikdy nevíš, že jsi v nejlepším. Co když to bude ještě lepší a ty už si to neužiješ??
Přestat v nejlepším? Klobouk dolu před tim, kdo to umi. Já mezi takový nepatřim, ale nedá se říct, že bych toho litoval.
přestat v nejlepším !
co se týče zábavy, pak se mi perfektně usíná, dříve nepo později bych se začala nudit, takhle se ale vždycky těším, že si to zas zopakuji :)
Astalavista
20. 04. 2002
Jak s čím. Kdyby se VŽDYCKY přestávalo v nejlepším (viz coitus interruptus), asi bychom vymřeli.
:o))))))
v žádnym případě nepřestávej, nigdy nevíš gdy se do toho nejlepčího zas dostaneš... :o))
chi chíí, začal se mi víc líbit Nuiťa než Nuitík :o)))
ale to je trošku mimo debatu...přestaň teprva, až by hrozilo, že se po...;o)