Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDnešní den
Autor
AnnaJi
Den křičel do mrtvé noci
a v odpověď nic.
Ani ozvěna.
Dnes bude krásně!
Nastal věk fantomové bolesti amputace dobrých mravů.
Místo nirvány analgezie.
Věční správci tiché pošty,
co všechno ví a nerozumí ničemu,
se strojovou důsledností doručí každému,
co jeho jest.
Čas plyne ve vrstvách
a vesmír je jen kapka na špičce psího čenichu.
7 názorů
Pátý verš bych možná rozložila do dvou, nebo bych aspoň vynechala "dobrých", význam by byl stejný. Ale jinak souzní:)
Psala jsem ti do zprávy přesně stejné "připomínky" jako yss...kumulace odborných termínů do dvou řádků, dobrý závěr atd...jsi tu zřejmě nová, jestli budeš něco potřebovat /k úpravám textu apod./, napiš zprávu...
chválim za pekný a príjemný záver. Ako celok pre mňa neinšpiratívne a pomerne ťažkopádne najmä vďaka týmto riadkom:
věk fantomové bolesti amputace dobrých mravů.
Místo nirvány analgezie.
Věční správci tiché pošty,
/ veľmi presýtené obrazy, skoro až "nasilu: naštrbujú obraz, nie sú spolu zohraté, nenadväzujú a nevrstvia /
Máš překrásné jméno : Anna Jiná . Připomíná mi to jistou krasavici v jistém filmu , která neustále opakovala : Stanu se jinou - lepší ...
Už samotné to jméno by si zasloužilo tip , ale básnička taky není špatná. Je dokonce jiná než většina dílek z místní produkce . Připadá mi taková trochu nabručená , sršatá a ramenatá . Obsahově mi to připomíná rap , i když rapovat by to asi nešlo . Za tip to stojí .