Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSdělení
Autor
Cimanad
Sdělení
Různé nabídkové a vývěsní tabule - hesla na nich nám toho chtějí tolik říci ! Ne vždy se to ale povede. Jistě i vy jste se už s nějakými vtipnými sděleními setkali, tady je několik mých postřehů.
V létě na koupališti měli v místním občerstvení v nabídce čerstvé utopence. Snad to nejsou návštěníci, kteří se právě utopili.
U rodinných domů bývají na brankách tabulky " tady hlídám já " a vyobrazen pořádný vlčák. Když zazvoníte, běží k vám malý pudlíček, který by utekl i před kočkou.
Na jednom domě mají upozornění:" Dům není střežen kamerovým systémem, ale 24 hodin denně je monitorován zvědavou sousedkou." Tak to je ostraha !
Při návštěvě vesnického hřbitova sděluje zákazová tabulka: " Slušní nehází odpadky za zeď a ostatní to mají zakázané !" K objasnění uvedu, že se jedná o hřbitov v polích za vesnicí. Někteří návštěníci řeší likvidaci odpadu z hrobu tím, že ho hodí za plot, vždyť je kolem pole. Ale ten pohled, když přijíždíte. Kolem celého hřbitova poházené staré věnce, květináče, kytky, vyhořelé svíčky - pohled jak na obrovské smetiště, a ejhle, za ním je udržovaný hřbitov.
Četla jsem zajímavý inzerát: "Jsem mladý, pohledný, vysokoškolák, finančně zajistěný, mám nový dům, drahé auto a chalupu na Slapech." Při přečtení začnete pokyvovat hlavou, hmmm, to je zajímavé, zvlášť pro nezadaná děvčata, to by bylo terno, ale poslední věta vás uzemní. " Nikoho nehledám, jen se chlubím".
Tak se také dívejte kolem sebe, a když to půjde, smějte se ! Smích je nejlepší lék na všechno, co vás trápí !