Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevyzpytatelný
Autor
LGarra
8 názorů
Wow.. Mě to ani nedošlo :D :D ... Vida, co mohou čtenáří najít v mých básních.
Děkuji velmi D.
dazdozienka
23. 01. 2019ale jo, celkom sa mi páčilo vzdušné členenie, ale najviac ma zabavil záver: do pekla, ne do pekla
Tentokrát souhlas s yss, ta část v závorce mohla být nahrazená nějakou metaforou nebo ukončená těmi devíti měsíci - dostatečně vypovídající. Bylo by to mnohem silnější, ten polopatismus to oslabuje. Ale za tip ta báseň určitě stojí.
Tys byl v Pompejích? To musel být děsivý zážitek... Mě stačí o tom číst... nebo vidět fotky... Jen ta představa mne děsí... A jinak díky R.L.
Ano, uvědomuji si svůj "nedotažený" styl. Ale já zkoušela "cizelovat"... A výsledkem byl patos... Takhle se v tom možná někteří najdou...
Protože tohle jsem já.. takhle píše mé srdce...
Ale jsem si také vědoma toho, že se jednou vrátím a očešu to, aby byla "čitelnější" do sbírky... a nebo kamkoli jinam. :)...
Tady jsem "uvolněnější"... :)...
A děkuju moc za kritiku (líbí se mi, že vpodstatě vím, kde mám nedostatky, protože se to stále opakuje :) )... Ale nelíbí se mi má paličatost a "nečesání" :D
Veľmi dobrý nábeh v prvých dvoch slokách-v strednej časti mi nejako vytŕčali zámená
ti-jeho-tvou / určite by sa našiel precíznejší spôsob výstavby a použita/ avšak, to zátvorkové dopovedanie mi tam prišlo také skôr ubíjajúce ako potrebné /
v závere celkom príjemné prepojenie s úvodom. Páči sa mi prirodzenosť textu, myšlienka, vadí mi trocha rozvláčnosť a teda aj kostrbatosť textu- teda akési nedotiahnuté učesanie do jednotnej údernosti a prepojenia. Určite nie zlé, takže čiateľov si nájde.