Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sei sníh nakonec roztaje
Autor
trojort
Zatřepali s dívenkou, co byla jako panenka s pravými slzami.
Všude na ní byly vidět stopy.
Kdekdo si s ní hrál.
Potřebovali slyšet její pláč.
Nechtěl jsem se dívat na předpažené ruce nesoucí ručníky.
Pro víc a víc slzí.
Nechtěl jsem tam být.
Spáchala sebevraždu právě o tomhle víkendu.
A on řekne jen, že není víkend jako víkend.
V těch jeho slovech bylo něco kurevsky špatného, ale trestné to není.
10 názorů
Šest tipů na nováčka , to je docela dobré . Tvoje básnička vyvolala zájem a o to jde . Jsi komunikativní a to je předpoklad pro to , abys šel nahoru . Držím palce .
První čtyři verše téhle básničky naznačují , že jakési schopnosti psát moderní poezii máš . Námět je poněkud brutální , ale proč ne ? Celou tu básničku jsi měl ale napsat tak , aby si čtenář do posledního řádku vůbec nebyl jistý , jestli jde o panenku nebo o dívku . Jen text , který do sebe vtáhne čtenáře tak , že jej donutí přemýšlet , zanechá nějakou stopu .
Moc citově napsáno, ukápla mi slzička. Loni v dubnu chtěla dcera mé kamarádky spáchat sebevráždu. Už nikdy nebude chodit a dodnes je v nemocnici. Toto by si měli přečíst všichni ti, kteří chtějí ze světa pryč.:-)
pre mňa príliš explicitné, ale trestné to není