Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMá!
Autor
gabi tá istá
Okrem mnohých iných darčekov, som našla pod stromčekom aj útlu knižočku, Maminko nezpívej. Bola od najstaršej, ale pod titul by sa s veľkou chuťou podpísali aj obe mladšie. Vraj veľa rozprávam a keď nerozprávam, spievam. Priznávam, mám takú úchylku, takmer v každej vete padne nejaké slovíčko, ktoré mi pripomenie pesničku a samovoľne mi to začne spievať. Ale potichu. Naozaj tichúčko, ani by ste si nevšimli, verte mi! Chápem, že sa dcéry hanbia, keď si spievam vonku, ale doma a tíško? To niekomu prekáža?
Ale k veci. Môj skorozať pochádza z rodiny, kde sa toho veľa nenahovorí. Najskôr sa v našom kruhu cítil dosť neisto, potom ho vtiahla tá atmosféra, ako skáčeme z témy do témy, každá potrebuje pridať niečo dôležité, uťahujeme si navzájom, aj samy zo seba, je to pre neho exotika. Tak aj tieto Vianoce zapadol, bavil sa na názve knižky a počas večera niekoľkokrát trefne poznamenal: "Maminko, nezpívej!" Zakaždým vyvolal úsmev, nachvíľu som stíchla. Uprostred debaty sme menili miesta, ocitla som sa vedľa neho, niečo horlivo vysvetľovala a on: "Vieš čo? Radšej spievaj!"
Vybuchli sme všetky do smiechu. Obrátim sa na mamu: "No nie je zlatý?" Vzápätí na dcéru: "Nekecala si!"
Prvá otázka, keď sa priznala k novému partnerovi, bola – a má zmysel pre humor?
11 názorů
gabi tá istá
21. 03. 2019ty ma vždy prekvapíš, Lakrov, keď ma vrátiš k nejakému textu, vďaka!
gabi tá istá
29. 01. 2019Andělko, nezpívej! alebo "Vieš čo? Radšej spievaj!" :)
I já melu celý den...a navíc si zpívám...to jsou tedy věci, že to máme stejné...
gabi tá istá
28. 01. 2019presne, Luboš! Som rada, že máme spoločné spomienky, spoločné filmy, vieš, o čom píšem
však, Kájo? celá rodina nespieva, tak aspoň vtipná:)
Do soutěže "Vtipná celá rodina." Pobavilas. Prima tip na námět, promyslím si.
gabi tá istá
28. 01. 2019Jarko, Má! :) a je to tiež Jarko, to si sa už dozvedel z iných príbehov