Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seU dorostového lékaře
Autor
Yan73
Student s angínou
zírá na simulanty
v plné čekárně.
12 názorů
Musaši,
dobrá varianta. Je fakt, že měl dostat pár facek, když chtěl svou přítomností nakazit zdravím kypící druhy.
To už by ale byla moc veliká nespravedlnost:)
Ahoj Y.
Ještě včera mě napadla taková variace na tvé senrjú a tak ti ji posílám . V dohledné době už žádná haiku zveřejňovat nebudu .
Plná čekárna -
Snad od těch simulantů
něco nechytím
Zážitek je starý cca 30 let. Byla jiná doba. Nicméně uvádím, že na gymplu jsem sice vystačil s nepříliš četnou docházkou, později mě to ale dostihlo a "přikovalo" na židli k učebnicím.
Na vojně jsem táhl na zádech jednoho simulanta v noci ne ošetřovnu přes celá kasárna . Byl zcela bezvládný . Doktor - kamarád - mu změřil puls a pošuškal mi do ucha : na devadesát procent simuleje . Zítra ti řeknu . Na druhý den skončil vojáček za katrem . Nemám moc rád simulanty . Musel jsem je v životě totiž vícekrát takto " řešit " .
Je to z gymplu. Situace byla, že jen jeden student byl nemocný a všichni ostatní kypěli zdravím, potřebovali se ulejt ze školy a předstírali proto existneci různých chorob.
Chudák byl poslední na řadě a bylo mu vážně zle.
A já jsem byl v té nejlepší společnosti mezi simulanty:)
Ahoj Y.
nejsem student, ale chápu... už jsem dva roky nebyla u doktora..moje odešla do důchodu a je tam nějaký "zahraniční" doktor... takže kam já půjdu, až budu mít angínu, to nevím .. asi k nějakýmu šamanovi...
i když i ten simulant může jako simulant jen vypadat... já jsem po dvou infarktech a nikdo by to do mě neřekl... kočka jsem! :))))