Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZima
Autor
Báseň_roku
Zima
Zima je krutá –
krátké dny doprovází
skřehotání vran
…………
Zmrzlá peřina
pod sebou skrývá život –
raší hyacint
………….
Ze sněhu voda
dřív než vyšlápnu zem –
taje a taje
18 názorů
Když u díla s názvem "Zima" začíná text tím samým slovem, už mě to něčím odradí...
Celkově mi tam chybí jistý náboj, cokoli, co by mě do nějaké zimní krajiny zavedlo.
Hodlám tipovat jediné dílo v této soutěži - a toto to, viz výše, není.
Musaši - jsou svobodné a nespoutá je ani matka příroda.
Krásná představa.
Nami ,
čemeřice jsou dosti nevyzpytatelné rostliny . Některé kvetou dokonce už od podzimu , ale jiné rozkvétají teprve nyní . Zkrátka - dělají si co chtějí .
Jak říkáš, je to bojovnice a kvete mi každý rok v únoru, mráz,nemráz. Loni jsem dal sousedce odkopek a už jí taky kvete.
Čemeřice jsou osvědčenými sněženkami nás krátko a vetchozrakých. :)
Říká-li se, že mráz kopřivu nespálí, pak čemeřici sice ano, ale ta útok s úšklebkem a přehledem přežije.
já bych souhlasila s Musaši, ten hyacint bych vyměnila za něco dřívějšího(talovín, sněženky, bledule, krokus.-)...hyacint mám pod sněhem půlnoc, ale to je jen detail.-)
yss, já napsala všechno, jsem zdatný fabulátor, a nyní se kochám svými úspěchy a pasu na všeobecném zmatení, včetně svého vlastního! Na tom nejvíc.
Edit. Rozšířím se, nejsem haiku.
yss, Gora se neúčastní, ta to organizuje (pop-odkaz na Cimrmanna:), Lijavec).
To hádání, ať už vysloveně nebo v duchu, je též prima součást hry, těšila jsem se na tuhle část:).
Se vstřebáváním máš pravdu, ale zase je na to dlouhý čas.Musím se mrknout, jak vlastně dlouhý.
Jako botanik musím poznamenat , že hyacint raší poměrně pozdě , ale uznávám , že autor to nemůže vědět , protože je hyacint pod sněhem .