Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZimo
Autor
Báseň_roku
18 názorů
Kalip ,
blahopřeji k druhotřetímu místu . Musaši tě nepoznal proto , že jsi tady nová a že tudíž tvou tvorbu vůbec neznal . Když ale uvažoval , že autorkou může být qíčala , měla bys to brát jako poctu .
Myslím , že Musaši neměl tak docela pravdu . Ten "sníh" je sice opravdu dost banální jakožto rým , ale pěkně zapadá do triády Náledí ! Závěje ! Sníh ! Ta básnička je zajisté o škarohlídovi a Musaši byl tak trochu škarohlíd , což je vidět už na tom , že na žádné z básniček nenechal ani nit suchou .
To já ti típek dám .
Myslím , že Musaši neměl tak docela pravdu . Ten "sníh" je sice opravdu dost banální jakožto rým , ale pěkně zapadá do triády Náledí ! Závěje ! Sníh ! Ta básnička je zajisté o škarohlídovi a Musaši byl tak trochu škarohlíd , což je vidět už na tom , že na žádné z básniček nenechal ani nit suchou .
To já ti típek dám .
Uvedené dílo má sice docela dost tipů - ale nějak mne neoslovuje, míjí. Nepřenáší mne to do světa fantazie, nevyvolává ve mně jakýkoli pocit. Pouze něco konstatuje.
Hodlám tipovat pouze jediné dílo v této soutěži - a toto to nebude, k vůli výše zmíněnému.
v tomto texte dominuje najmň nenásilnosť a hravosť. text je ľahučký, výborne spracovaný, istým spôsobom by som videla aj dvojadresnosť recipienta- / črtá sa tam rovnako aj dialogizačná rovina možno v rovine zima- autor../ Každopádne je to svieže, napísané čisto, premyslene, u mňa v top 3.
Nami ,
mně by se tady jako autorka rýsovala spíše qí , ale mate mne ten závěr . Ještě jednou opakuji : rozběh je pěkný i koncepce básně - hravě dialogická je nápaditá , ale závěr - pointa - vždy nakonec rozhodne o tom , jak báseň celkově vyzní . Pro mmne je závěr nepovedený , ale vidím , že pro většinu čtenářů je O.K. a tak si myslím , že by tahle básnička taky mohla být " na bedně" a dokonce i vyhrát celou soutěž .
Marcela.K.
01. 03. 2019Tady oceňuji alespoň vtip...i když "báseň roku" to , doufám, nebude.
Je to suprácký kousek. Báseň je vřazena do kategorie volného verše, takže nad otřelostí závěrečného rýmu možno mávnout rukou, ALE sledujme dialog se Zimou. Nedá se nerozesmát, je to boží. Možná i ona otřelost vede rukávem přes naše zčervenalé nosy zcela záměrně. Já nevíím :)).
Navíc jsem potvora bezcharakterní, takže (dabl) dám si teď pěkně v teplíčku típeček u tuplovaného gročku. Má grády!
Zpočátku to vypadalo nadějněji než básně předešlé , ale sníh a dětský smích v ulicích - to už jsou rýmy tak otřelé , že si člověk těžko vzpomene na banálnější rým než sníh - dětský smích .