Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seQuo vadis
Autor
Norsko 1
Quo vadis
Kdybych byl andělem
přinesl bych ti štěstí
Kdybych měl štěstí
zakopla bys
o anděla
a to bys nechtěla
To bych ti
nepřál
moje zlatá rybko
zatím
plovoucí v akváriu
38 názorů
Viděla bych to tak, že někdo pracuje se štěstím druhých tak rychle, že tito už ani neví, co si přát.
Quo vadis, Domine - asi k dalším protichůdným komentářům - Máš toho tady až moc, ale rád si ještě něco přečtu, abych se vyznal v těch negativních komentech.
Ze zkušenosti vím, že s některými, až příliš intelektuálně zaměřenými kritiky, nemá význam se dohadovat. Mnohdy je lepší použít selský rozum a lepší vnímání emocí. Doporučuji to samé. Opět pěkné.
sestricka.slunicko1
12. 03. 2019*
Pokud je možnost kruh uzavřít, uzavírám. To jo, je vymalováno, okna zavřená, nikde nefučí. Díky
Aššurballit
05. 03. 2019ne
Aššurballit
05. 03. 2019vsak to je v poriadku. --- ale mas stastie. ja tvojej basni rozumiem a tak ti mozem zodpovedne povedat ze je na nic. :)
Nerozumím ani politické situaci v Mongolsku, Venezuela je mi vzdálená. I Amerika dává ruce pryč, Rusku nahrávajíce
Aššurballit
05. 03. 2019to ze nerozumies je tvoj problem:-)
Největší kýč jsi ty i s těmi tvými politickými slovenskými krasavci, kterým tady nikdo nerozumí. Fico, Kiska, Kucjak. Its all
Aššurballit
05. 03. 2019ysllandia ta predbehla v stazovani. tak som dosiel pozret a pokarat ta. ale inak ako vltava je lepsia. toto je strasny gyc.....
https://www.youtube.com/watch?v=_5aSZVenSO4
Aššurballit
05. 03. 2019presne. zvladnes to aj sam!:-))
Báseň je hodně osobní, i ten anděl přijatelný... a komentáře čtu až teď... hm, na hodného anděla to nevypadá.
tak dobre, teraz na tu krávu zareagujem ako pravá slovač,, ak už nič, tak si uplež z hovna bič, a pretri si oči. !-Všetko odo mna.
Chceš mě shodit ale to se ti nepodaří. Lžeš jako když tiskne. Proč bych tě mazal, ty krávo
Tak si pozri "smazané komety ! 12.31.33- ja svoje komenty nemažem -nikdy,- ty krávo ma minulo, tak si označuj niekoho blízkeho,. -hej, sťazuj sa, to môžeš.
Budu si na tebe stěžovat., ty krávo. Nic jsem ti nesmazal, udělej si pořádek sama u sebe nebo nelži. Nemám to rád
Potrebuješ zakopať ? Poprosím, buď sebestačný. Nie, zmazaný koment ma fakt naštval. End.
Max dva komenty pod tvojim textom. To vieš, stále som dúfala v literárne hodnoty. Rada prispejem k osvete. Maj úekný deň, Norsko.
Jistě, pozornost si nezasloužím, ale seš u mě pořád. Píšeš nějaký ty svý holčičí pindy, které musím číst. Ahoj
Myslíš či si to dostatočne zaslúži moju pozornosť ? ani nie, len mi to skôr príde ako "vykrádanie samého seba. !- ale to už je tvoj problém, nie môj. čiže asi problém nemám.
motív zlatá rybko, štestí... to už som tuším niekde u teba čítala, však ? l