Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sestále slzy
Autor
dadadik
hlavy u sebe
hodně staré přátelství
divadlo
lidi
vztahy
korálky
sklíčka
maminky
děti
lásky
hlavně už ale
vysoko nad
i když
stále slzy
23 názorů
Myslím , že tvůj přístup k životu je obezřetně zdravý . Můj přístup k životu , to věčné vedení válek , asi zrovna ideální není . Ale ta moje "osobnost " .
No jo,, tak ale tady ten rybníček nesmíme brát jako bernou minci... popravdě se básníky ani moc nezaobírám, tak nějak celkově.. no jo
Opravdu si to myslíš ? ...Prozradím ti malé tajemství . Občas vkládám tři básně najednou . Párkrát jsem vložila dvě své + jednu báseň renomovaného básníka . Právě když jsem se bavila s jistou kritičkou o tom , že vždy pozná můj rukopis , publikovala jsem zákeřně dvě básně své a jednu báseň Kateřiny Rudčenkové . Výslovně jsem se pak ptala oné kritičky , jestli ani v téhle trojce nezaznamenala , že se třeba pokouším psát trochu jinak . Nadutě mi odpověděla , že ne , že píšu pořád stejně . - Takže tohle je ona "osobnost " , kterou každý pozná .
Renomovaným básníkům a kritikům nikdy nevěř ani to , že jedna a jedna jsou dvě . Ti lidé většinou nerozumí ani sami sobě .
Pokus pokus.. myslím ale, že je to pravda, pod tou formou i trochu jinou, se ta odobnost, to srdce pozná :)
Mně by nebavilo být pořád stejná . Jsem přelétavý motýl . Baví mě hned ten , hned onen květ . Někteří odborníci mi ale píší , že jsem pořád stejná , at´ píšu cokoli a že hned poznají můj rukopis . Mám prý už konečně začít experimentovat , mám prý se už konečně stát někým jiným . Chci se o to pokusit .
to já se nemohu rozhodnout jaká budu...jsem jaká jsem, nemůžu to ovlivnit, jedině evolucí, možná možná, spíš ne :)
Od příštího měsíce budu taky minimalistka , ale ty jsi ještě větší minimalistka , než budu já . Jak se tak dívám na tvoje básničky , vidím , že ještě chvíli budu muset držet redukční dietu . tip .
mne sa páči veľmi dobrá stavba a organizácia textu- úvodný obraz je vizuálne ale zároven aj obsahovo veľmi trefný , tie substantíva beriem ako nejaký okruh "prebratého, prežitého " čo sa možno toho "priateľstva dotklo... páči si mi otvorenosť záveru..ktorá vyvoláva určité zastavenie, a zároveň aj polemiku- necháva priestor pre čitateľa na zamyslenie- prečo vysoko ? / prečo slzy ? je to odcudzenie, strata, sklamanie, alebo iba proces...?
celkovo v tomto texte sa mi páči napríklad chlasnosť poézie.. banálne konštatovanie, ľahúčko nahodené, podfarbené, ucelené, namierené k čiatteľovi... mám rada zložitejšie texty, ale nebyť možno toho až na môj vkus nejako "obšírneho stredu"- / najmä to divadlo nepôsobilo- a napríklad v spojení lidí- vztahy už na mna vobec nie, pristihla som sa pritom že na mna by určite viac lepilo iba sklíčka korálky maminy deti / tak by som to tipla- zatial dnes pochvala.
tie substantíva znamenajú obsah konveerzácie medzi subjektoom a "objektom " ? alebo sú "kulisou?- vyjadrením autorského vníímania, bilanciou, sumarizáciou ? - ak teda môžem