Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMagnolia
Autor
Crosseyed_Fred
Tento film rozhodně nezařazujte k obrazovým kulisám pro návštěvy, myslím, že bych jej asi ani nepouštěl jako relaxační předehru sexuálních hrátek. Nedoporučuji u něj kouřit marihuanu. A rozhodně to není film , po kterém byste měli sáhnout, když už vás nebaví ani Peříčko na Nově. Nevařte při produkci knedlíky, neštepujte a neřežte dřevo na cirkulárce.
Kdybych to byl býval věděl, co mě čeká, asi bych si ostříhal i nehty na nohou a vyčistil si uši, vzal si čisté trenýrky, prostě vše, jako před návštěvou u dorostového lékaře.
Možná, že se najde pár škarohlídů, jenž po patnácti minutách vypnou titulky a po dvaceti celý film. Skutečností je, že zvláště angličtináři začátečníci si libují , jak už jsou s jazykem daleko, neboť rozumí každému druhému slovu. Není to však tím, že English is Easy, ale tím, že se celým filmem verbálně suckuje, fuckuje, assholeuje a shituje, že by tento film měl být nominován na Oscara za nejvyšší počet vulgárních slov v dějinách kinematografie zahrnujíce i éru němého filmu.
Musím však zdůraznit, že to není vulgarismus samoúčelný, kašírovaný, nýbž civilní a vlastně si ani nedokážu představit s přihlédnutím k ději, že by se v tomto filmu mělo mluvit slušně.
Hudba k filmu i zvuk si zaslouží nový odstavec.
Přestože tohle není žádný akční cajdák, audio je natolik sugestivní, že Vás vtáhne přímo doprostřed děje. Nenechte si odřít boky o malé chrastivé reproduktorky vašeho TV, vklouzněte dovnitř po Dolby Digital, zážitek nesrovnatelný.
Tvůrci filmu si pro Vás přichystali nádherné hudební překvapení, které jsem ještě nikdy neviděl, a proto Vám jej nevyslepičím, heč.
Zvu Vás na 180ti minutovou jízdu tobogánem v San Fernando Valley. Budete se smát, zvedat ruce, možná i blinkat, brečet, žasnout, ale po dojezdu a uvolnění to asi budete chtít sjet ještě jednou.