gd ... hlavně nebuď trapnej
no ... tak po přečtení tvejch děl jsem se taky smál, až jsem se za břicho popadal a přitom se mlátil do kolen. Proč čteš a kritizuješ rýmovanou poezii, když sám takovou neumíš napsat ... ???
dobře, chlape, změnil jsem postoj a už na to kašlu. Je fakt, že to neumím, tak to dělat nebudu.
s potěšením kvituji, že jsi objevil tak výběrového autora, jakým grandmaster bezesporu je. kvalitní počteníčko pro skutečné znalce. pouze mi přijde zbytečné vyjímat z textu sice zajímavé, ale přesto útržky. síla grandmasterových děl spočívá především v nasměrování drtivé básnické energie na nepřipraveného čtenáře. ano - to je to slovo: grandmasterovy básně jsou ZDRCUJÍCÍ.
jsou tam zajímavé přesahy, někde se mi moc líbí, ale někde ruší rytmiku...nevím...
Grand Master, to má něco společnýho se šachama, ne? Nebo se sejrem? GrandMaster Chess nebo Cheese... tohle slovní spojení mi nějak utkvělo, ani nevím proč....
Grand má sér? Velkorysý Hanák snídá? Odvážná, ale zajímavá teorie...
gd ... když jseš ten můj stálej čtenář, tak co říkáš na Milovat či Jen pro tebe? Stanislav Vašina se nad tím rozplýval ...
ale vždyť já se taky rozplývám... už ze mě skoro nic nezbylo, stačí ještě jedno dělo tohoto kalibru a budu kopat do nebeský brány (plný ruce tvejch vytištěnejch a svázanejch děl).
bacha radost - třeba to nenapsal za patnáct minut na záchodové míse, třeba to je výsledek několikadenní usilovné dřiny spojené s pečlivým cizelováním každé formulace a trpělivým hledáním těch jediných správných slov!!! já grandmastera čtu pravidelně a vždycky je to bezva počtěníčko!
a že různě dlouhé věty
ve svých básních bláznivých
málokteré byly květy
mezi těmi z básnivých
---------------------------------------------------------------------------------------------
je to moc nahozené, moc nedokončené, moc narychlopsané, škoda... ten příběh by možná stál za to převyprávět lhezčím jazykem, jemnější formou...:-((