Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semanželská poézia - 3 x o mojom múdrom otcovi
Autor
Aššurballit
4 názory
toto sa ti velmi podarilo, usmevne, aj prijemne podvratne... inak moj otec (a obavam sa, ze nielen on) si mysli, ze napr. vysavanie sa viaze s nejakou konkretnou vlastnostou, ktoru maju len zeny a ta najlepsia zena na svete, ktora existuje hlavne v jeho snoch, robi "prirodzene" absolutne vsetko od varenia, upratovania, zehlenia, zavarania, zahradnicenia... mozno aj tu v tejto predstave je kdesi zakotveny prvotny napad pre postavu wonder woman :-))
a toto ma rozosmialo uplne najviac: "hovorím si a myslím na slová môjho múdreho otca/"synu, zober si dievča z detského domova" :-))
E20 - Primárně prubnout (zkusit) vyčistit filtr. Ovšem jestli jste s ní pro samé vrtání šíbovali (hýbali), může mít i nekomfortně rozloženou či skříplou odtokovou hadici. Prostě problémy s odtokem, je-li z rodiny Electrolux.
A furt je tu naděje, že filtr bude plný mincí. Pár euro na novou se vždycky hodí, když nic jinýho.
Nesnáším ovšem ty loužičky...
Nesnáším kód E10!!!, svůj víkendový program.