Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seACH JO (podzimní)
Autor
LOP
Chladivý podzime
ženy jsou opět více oděné
my muži rok co rok prosíme
ještě né ještě né
a další pokračování
HURÁ (jarní)
uvidí se ...
8 názorů
A jinak : myslíš, že vciťování se mužů do ženského světa je pouze zábavné ? Já to vidím jinak. Myslím si, že pro určité skupiny mužů je to smysl života.
Mně se líbí hlavně ta první část. Připadá mi taková zároveň vtipná a zároveň nostalgická. Tip.
Pro California Memory - děkuji za tip i za vaše slova o porozumnění tomu, jak moc jsou muži zaměřeni na vizuelno, zvláště u jejich souputnic na světě, tedy žen.
Pro ysslandii - jsem rád, že jste mi odpověděla. Mám rád stručnost a z mého pohledu je toto čtyřverší dostatečné, protože jednou vidět nahradí stokrát slyšet anebo popisovat a vysvětlovat. Vciťování se žen do mužského světa a naopak je jedním z nejzábavnějších témat našich životů. Věřím, že snad taky porozumíte.
konštatovanie, že si si urobil radosť nie je predsa ničím iritujúcim,je to normálna spätná väzba, že tvoje "poznanie " a následná prezentácia sa u mňa nejako minuli účinkom. Prišlo mi to pomerne banálne a plytké- a s tým dodatkom hurá, už nejako narýchlo dostrčené- jednoducho v mojom vnímaní sa s textom dalo viac pohrať, viac dotiahnúť a doladiť nápad,-
Na prvním místě jsem rád a těší mě to, že jste si toto čtyřverší s dovětkem přečetla a navíc se k němu i vyjádřila. Svými použitými slovy jste mi sdělila, že se vám napsaný text nelíbí. Chybí mi ale vysvětlení, co vás vedlo k vaší domněnce. Pokud toto chybí, pak jsou to prázdná slova a bylo by asi lepší nechat si je pro sebe. Lidé píší svá slova a vážou je do různých forem, aby druhým něco sdělili nebo je na něco upozornili o nich samotných nebo o světě ve kterém žijí. A druzí na to pak zarezonují (kladně či záporně) nebo nezarezonují. Tolik za mě o psaní. Vaši odpověď přivítám, protože mě baví poznávání, ale i bez ní se svět nezboří.
jáj no, toto mi príde tak, že si autor urobil väčšiu radosť sebe,- ako textu,-