Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsou,jsem
29. 04. 2002
1
0
1396
Autor
Majkika
Jsou,jsem
Jsou oblaka lidu
a lidé v oblacích
Jsou mračna ptáků
a ptáci na mracích
Jsou ulice snílků
a snílci v ulicích
Jsem na začátku života
v životních začátcích
JEN TY TU SE MNOU NEJSI
ani o svátcích...
* jsem asi málo ohraný ohranými tématy.. mě se to prostě líbí a jinde jsem to nečetl...
Radost: co je TOHLE za kritiku? to cos napsal?
huh, pardón...asi jsem to trochu přehnal...ale ta hlava mě fakt dost bolela...asi
(armand: a co má být...myslím že kritikou může být stejně tak pět hvězdiček, několik citoslovcí nebo to, co jsem napsal já,,,ale už je to jedno....)
Radost: nene, špatně si mě pochopil.. pět hvězdiček taky není kritika, ale je to pozitivní vyjádření na jehož formě v podstatě nezáleží, díky jeho pozitivnosti - já mám za to, že když se vyjádříš negativně, měl bys to nějak vysvětlit, protože pak to může být vnímáno pouze jako útok beze smyslu, úmysl ublížit.
aha....dobrá, rozumím, chápu
takže: určitě nešlo a bezesmyslný útok s úmyslem ublížit...jde o to, že na mě z té básně zavanulo klišé... celý svět jako kulisa stesku..navíc svět nebarevný a trochu fádní... a to ne očima smutku, spíš z nedostatku správných slov - neobratné obraty, neobrazné obrazy...asi tak?
šlo by to?
rozhodně jsem nechtěl útočit s úmyslem ublíži (jen mě bolela hlava)