Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLitanie
Autor
Radovan Jiří Voříšek
v chladivém bezvětří
les se modlí litanie
list po listu
nešpory před spaním
ze křiku havrana
zadrhly o skálu
budí se Morana
usínej pomalu
7 názorů
Dnes jsem byl zvědavý, kolik dílek najdu zase zašifrovaných, ale nenašel jsem žádné, takže zašifrovaný "Pathos" si mohu zařadit do nevyřešených záhad. Doufám, že o mě kybermorana přestává mít zájem.
Radovan Jiří Voříšek
26. 01. 2020Fakt?
Morana po nás ještě nějakou dobu bude vztahovat svůj spár. Ale letos to ještě zatím není tak zlé. Myslím, že to přežijeme a Moranu hodíme na jaře do potoka. Tip.
Chtěl jsem se zeptat : dnes ráno jsi objevil mou básničku Zachraňme pathos ! už v oné zašifrované podobě, kterou jí hekříci přisoudili ? Byla to totiž původně úplně normální báseň. Možná někomu mohla připadat jako skrytý útok na postmodernu, ale já jsem to tak nemyslel. Pokud se tedy třeba místní ajťáci rozhodli zašifrovávat příspěvky nepohodlných autorů, tak to jsme se už dostali hodně daleko. A ani to nebylo v hlavním seznamu děl...
Mám dojem, že po mně začíná vztahovat svůj spár kybermorana.
Radovan Jiří Voříšek
22. 01. 2020Andělko, do wiki kvůli Moraně, havranovi, litaniím nebo nešporám?
PS dík za komentík