Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setichá veverka
Autor
Crossfitter
---
tichá veverka
orkán láme koruny
sklizeň ořechů
---
8 názorů
Crossfitter
12. 04. 2020Ahoj, D.,
jsem rád, že se líbilo, díky za komentář. 5-7-5 (a obecně i haiku) - píšu hlavně pro trénink práce na malém prostoru - vím, že to nejsou žádné skvosty, ale někdy musí být člověk, a to i v poezii skromnější na prostor (což neplatí pro veverku) i filozofii (což neplatí pro ořechy).
Měj fajn neděli!
T.
Anadad Le Hinad
12. 04. 2020Pro mě ta tichá veverka je naprosto v pořádku - vyjadřuje to napětí/rozpor, vzhledem k tomu orkánu - možná je to obyčejné slovo, ale k té veverce se to prostě hodí, možná i pomalá by byl dobrý protiklad, ale sleduji, T., že přesně dodržuješ doporučené schéma haiku 5-7-5, takže tichá... jo, beru zpět, "pomalá" by nebyla to pravé ořechové (pro veverku určitě :-D).
Takže líbí, moc, mám ten obraz před očima (a za oknem :-) )
Díky, D.
Crossfitter
13. 02. 2020Může to být tak jak píše Worm. Jsem rád, že báseň vzbuzuje alespoň nějaké představy. :)
Díky, T.
Proč je ta veverka tichá? Neleží chudák náhodou mezi těmi větvemi a ořechy na zemi? Kdo ví...
Možná spíše akční než tichá, anebo veverka v šoku :-)) - jako mini milé...