Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sečučky 2
Autor
agáta5
s hledačkou do polí
hledání nebolí a ani vrstvení
těl
šlapu ti na paty
polykám slabiky
a taky oblázky
do kůry mozkový křídla a dech
čteme se v Mášině slabikáři
poprvé dětsky a dost
až půjdem do schodů
trochu mě popostrč ať můžu vyletět
do světa
vikýřem
a nebo
miluj
6 názorů
Karpatský knihomoľ
14. 02. 2020Dalo by sa pochopiť aj tak, že Máša vytvorila vlastný šlabikár. To by znelo ako pekná výzva. Vytvor šlabikár a nebo miluj!
Já na tebe hledačku nepotřebuji, jako oblíbená mi přiletíš až pod rypáček.
V první chvíli jsem počítači rozuměl “polekám” slabiky, což je samozřejmě nesmysl. Z tebe slabiky, slova a verše z nich složené žádný strach mít nemusí. A my čtenáři také ne.
A doufám, že má Mášin slabikář klásný oblázky. ;-)
vrstvení těl mě trochu bolí:) přijdou mi neživá ... ale jinak jsem na výletě s Agátou, máme hledačku a malý hlad, vždyť máme slabiky a oblázky. Jsme zadýchané křídlatice - ten slabikář nechávám prťatům, ať se o tebe taky chvíli starají ... jsem už trochu dýchavičná, do schodů se můžeme strkat navzájem ... - a letííííím. Poleť! :))) .... překlad do lewandulího jazyka. Zab mě nebo miluj, ale nebij:)