Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seco myslíš?
Autor
Dagmaram
Možná
kolik vajíček, tolik duší
a duše neoplodněných
odejdou nepoznané
navždy
nebo pokud nedostanou
novou příležitost.
Možná
prodlévají duše v pořadníku
a vdechnou život
vajíčku šťastlivci
v moment oplodnění.
Znamenalo by to,
že se z každého vajíčka
narodíš právě ty
a život tě nemůže minout.
15 názorů
nadčasová, téměř velikonoční :D tímhle námětem jsem se taky už několikrát v mysli zabývala, protože jisté není nic :-) pěkně napsané*
No já si myslím, žes to popsala dobře. Souhlasím s tím. Je docela mazec uvědomit si, že možná všichni jsem já. Možná se díváme na svět jedněma očima a každý si obraz prožene vlastním softwarem :-)
No, chtěla jsem tím mimo jiné říct, že každý je jedinečný a univerzální současně. Tedy jedinečný - jen z toho jediného vajíčka, jinak to asi nejde podle té úvahy vysvětlit (z jiného by byl jiný jedinečný), zároveň jsi to "univerzální" co veškerou jedinečnost absorbuje - tedy vždycky jsi to ty. Ovšem možná je všechno jinak :-)
Ahoj Viko, tos napsala hezky.
Já jsem ve své úvaze zkoumala fakt, kdy se vlastně duše spojí s tělem. A řešila otázku, zda jsem se narodila z vajíčka, které to jediné se mohlo stát mnou. Nebo zda bych se přesto narodila z jakéhokoliv jiného vajíčka, protože zrovna moje duše byla na řadě :-)
Díky za návštěvu :-)
Možná trochu bláznivé, ale už jsem se nad tím zamýšlela tolikrát ....
Myslím, že duše je jedinečná (tvoří součást s tělem) a univerzální zároveň - s tím (božím, vyšším, kumulem energie - jak to jen nazvat). Především myslím, ne vím. Možná ale tak nějak cítím.
Ahoj Okamžiku, duši určitě máme :-) Jen jak se ta potvůrka do nás dostane a kam si pak odfrčí :-)
Ahoj Evženie, člověka by zajímalo, jak to vlastně doopravdy je, že? :-)
Evženie Brambůrková
23. 02. 2020Je to zvláštní představa.
Žádné z tebe zrozené dílko mě nemůže minout. Na mou duši. (jsi v oblíbených)