Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMagnolie
Autor
malinka_hvezdinka
rozdávám lásku
kvetoucí magnolie
doteky dlaní
v žilách mi žije
květ harmonie
přání se plní
a sen realizuje
doteky dlaní
v očích se třpytí
svět fantazie
na větvi zrní
dívka si prozpěvuje
doteky dlaní
kůry se chytí
svá křídla skryje
10 názorů
Morticia Adams
30. 01. 2021Ach.... *** Krásné, milé...
no víš, raději ne.. měl jsem tu kdysi kontroverzi s vedením a bylť jsem vyobcován :´-( .. a někteří z tehdejších vládců systému jsou stále v pozicích a při síle a mohli by si to přečíst :-)
A já myslim,žes nikdy svítit nepřestala... ;)
Postav dům zasaď strom zploď syna... Povedlo se mi to jenom s tím stromem... I když vlastně... Je to MAGNOLIE. Zasadil jsem ji v roce 1985 na zahrádce dvorku domku rodného domu. A stále roste kvete a je krásná! :) Stejně jako Tvá báseň Malinká Hvězdinko... ;)
malinka_hvezdinka
26. 02. 2020Děkuji vám, milí... taky si na spoustu z vás dobře pamatuji :-), moc mě těší, že jste napsali :-)...
Hnětečníku... tak to je krásné, překvapilo mě to a moc potěšilo :-).... a prozradíš mi, jaká byla tvá předchozí přezdívka? ;)
jůů, to je snad kambek desetiletí! musím se přiznat, že jsem hvězdinku jako přdpubescentní jinoch ještě pod jiným nickem tajně miloval.. ano, když to píši, ještě se u toho lehce rdím.
k dílku - lehkopérně napsáno, tak to hvězdí vždy uměla. za hnětenčíka jasný tip. *