Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMimo kategorie
Autor
William Shakespeare28
Ač se mé oči lačně snaží
přes hustá mračna čisté šero nepoznají
rozmlouvám s poryvy větru
bežíc vstříc
myšlence ať roztáhnou se mračna alespoň na velikost škvíry v dřevěném vědru.
5 názorů
Anadad Le Hinad
16. 03. 2020Nejsem odborník, verše jsou moje zkonkretizované abstraktní pocity, zejména ty extrémně pozitivní, nebo (v posledni době) naopak beznadějně negativní (nic světoborného ani noveho pod sluncem) ...
Každopádně mnou zarezonoval druhý verš: ...čisté šero skrz hudtá mračna - palec nahoru!
A bacha na ten přechodník, to mě osobně vždycky vytočí, když je někdo používá špatně, stejně jako vztažná jenž/jež ...; předpokládám, že zde šlo o překlep ;-)
Proč jsi smazal můj první komentář?
...že jsem si dovolila opravit tu chybu? Mohla jsem Tě upozornit diskrétně do pošty, uznávám... Proč ale, když ses dožadoval kritiky pod cizím dílem. Kdyby to udělal každý, jak by to dopadlo... Takže můj názor zní: Zajímavé
Ahoj, to lačně bych nedávala do spojení se snaží, stačilo by mé oči lačné
Ve druhém verši bych uvážila dvě příd.jména, která nic moc významného, objevného k podstatným nenapovídají ..., třetí verš s dobrou metaforkou, čtvrtý - přiřadila bych k němu slovo myšlence, dále přechodník má být ve tvaru běže / s doplněním háčku/, pátý verš - slovo alespoň by se dalo vypustit a řádek rozdělit ještě na další, šestý verš na velikost škvíry v dřevěném vědru.
Máš schopnost vnímat poeticky, to je dobrý začátek...
Souhlasím s názorem Rivky, který ti napsala pod svou básní.
Hodně zdaru na Písmáku.