Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHory doly
Autor
Astrálka
16 názorů
kouzelná_květinka
24. 03. 2020:D hotové skoro absolutní rýmy :D
kouzelná_květinka
24. 03. 2020raději ne, přeci jenom je to už vážený papouch, aby se nenakazil :-) ledaže by měl respirátor :D bychom si mohli vyměňovat viry :D
kouzelná_květinka
23. 03. 2020děkuji pěkně papoušku :D
kouzelná_květinka
23. 03. 2020Papouch sice létá čile, ale poslat avízo už je mu zatěžko, drabkem klofnout na plevel;-)
Díky. Si stále rovnaký srandista :-) Hneď ako sa podarí vykántriť tú háveď, tak hľadať budem, veľkého papagájka v malom meste :-)
Astrálko, Ty jsi pro mne hvězdně nedosažitelná chiméra, přesto nezapomenutelně usazená v mém ĎŇÄ. Hľadať nemusíš, jsem imrvérefurt stále v Brně.
Barvy neměním, jako správný papoušek mám všechny :-)♥ ☼
Papagájko, tá Tvoja báseň je pre mňa najkrajšia na svete! Keď si ju budem často čítať, budem ju mať vo svojej DNA. Stane sa tak nesmrteľná. Tá báseň, nie ja ;) Nechám si ju zalaminovať a bude so mnou, keď mi bude achich ouvej :o) Ďakujem Ti.
Dobre, že stále píšeš. Pohľadám, kde si. Len či som Ti nevedomky nenapísala dajakú ohyzdnú kritiku ;) Zmenil si farbu?
papouch létá stále čile
a jak se jmenuje? Různě, podle toho, co se mu zrovna hodí, milá kouz. qjěť. A zásoby nemá, takže si nemusí nic pamatovat .-)
:-) ☼
kouzelná_květinka
22. 03. 2020No já myslím, že Papouch bude rád, když si bude pamatovat, jak se jmenuje a kde má zásobu... čehokoliv :D
Ďakujem, čarovný kvietok. Bohužiaľ, Papouch si ma nepamätá, on už má tiež svoje léta :o)
kouzelná_květinka
20. 03. 2020Papouch se tedy má! tedy, to ho jistě u(s)poutá! :-)