Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSOUTĚŽ V POEZII 2020/I. - HLASOVÁNÍ
Autor
Báseň_roku
Hlasování I. kola celoroční soutěže poezie proběhne od neděle 22.3. do úterý 31.3.2020 do 24,00 hod.
Vyberte prosím ze 17 soutěžních básní tři, které vás oslovily nejvíc, a přímo pod ně napište HLAS nebo Dávám hlas... Tipy se mohou dávat např. básním, které chcete "ocenit" ještě mimo soutěž, ale HLASY má každý jen tři a ty budou započítány, ne tipy. Básně jsou zatím umístěny jak v Dílně, jejich celkový seznam již i zde na Hlasování.
Diskuse pod všemi básněmi je samozřejmě vítána!
Začátkem dubna 2020 bude zveřejněn žebříček umístění podle čtenářské úspěšnosti a autoři "vystoupí" z anonymity.
Všem zúčastněným i čtenářům přeji příjemnou zábavu!
BÁSNĚ:
a až se rozhlédneš po všech těch polích
4 názory
Báseň_roku
30. 03. 2020Přátelé, kteří jste zatím nehlasovali v soutěži BR - upozorňuji na možnost /do 31.3.2020 - 24,00hod/ přidat také váš HLAS ke třem vybraným básním, děkuji:-)
Udělit tři hlasy pro mě bylo nesmírně obtížné. Potřebovala bych jich minimálně pět...:) Mnohé texty, jenž oslovily, jsem měla na stejné bodovací škále.