Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDošlá slova
Autor
Vika
Došla mi slova
Nemám proto slov
Došla včera odpoledne
Že dosáhla strop
A tak koukám do stropu
Možná na něm vykopu
Hrob
Ráno jaře pějí ptáci
Slova na jaře se vrací
18 názorů
Pak jsou přímo v nás, něco nechceš a přitom to máš v sobě. Já třeba vím, že mívám někdy úzkost, nechci ji, vím že musím zaměstnat hlavu, začít přemýšlet jak se něco dělá, něco jakoby připravovat ... to pomáhá. Všechno to negativní (co nechceme v nás- z toho co není vidět) se dá vyrušit a není potřeba ani rozum.
Moc hezké. Někdy je dobře, když slova dojdou, ale je potřeba, aby se zase vrátila...
Dobře, zkusím si víc všímat těch nákupních tašek. Já se v podstatě snažím a vím, že řadu věcí prostě nejde udělat. Byť bys odhodil něco, veselej bys z toho nebyl. Jenže z radostného pocitu, že jednáš správně, můžeš být někdy ve skutečnosti smutnej. Úplně jiná věc, je pak moje povaha, uzavřená, málo všímavá širšímu okolí...toho by mi hodně odpadnout mohlo, to máš pravdu.
K druhému dotazu můžu napsat, jen co si myslím : prostě věřil Bohu, konfrontoval svoji pochybnost s vírou, kterou měl. Nevím kolik lidí skutečně věří, že vstal z mrtvých a o tom to není, křesťané by tuto moji větu asi popřeli. Síla vykoupení a věčný život, to je to, co je vede tomu věřit. Něco prostě je, přesahuje to naše chápání a tak tomu dáváme lidský příběh, který zřejmě v minulosti se nějak stal. Asi to dnes nenapíšu jasněji. Tak nějak si to myslím.
Na stropě bych ani kopat nikomu nedoporučovala - spadl by ti na hlavu a máš to jistý - bez všech sentimentů. Děkuju za tip.