Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezKAMENělá
Autor
Rivka
když zavřu ticho
do hadů se zpěněnýma očima
Arachné zplápolaná Arachné Pravidelná
ta KONSTRUKTIVNÍ Arachné
před čírkou uhne na chodník
(Paty jsem zaryla do podlahy, nehty do kolen, záda zapřela o roztřesenou stěnu. Rozrývaný dech - tu-es-Petrus-et-super-hanc-petram - - hlavou odbíjet vteřiny o bílé kachlíčky. Jenom se nevzpouzet, nemyslet, necítit, nezakašlat, HLAVNĚ NEZAKAŠLAT -
Opřu-li povrch jazyka o horní patro, špičku, jako bych chtěla vyslovit dentálu, a pak ho spustím k dolní čelisti, tikám. Pakliže je špička otočena směrem k tvrdému patru, jsem kůň.)
rackové protnutí morseovkou
vrátí se
moři
navzdory
6 názorů
Milá Rivko, to hle je ten nejpoetičtější záznam z endoskopie, jaký jsem kdy četla* Nebýt arachnočírky, svedla bych to na zubní kámen. Takhle jsem v tom četla tiché amen..
B.Ezejmenij
08. 04. 2020* - mě naporcování těší.
Nj, možná jsem ji i tehdy měla pojmenovat prostě Bolest. Čtenářská přístupnost nikdy nebyla moje silná stránka, sorry :) Prolog je jen popis reality, který si tu schovávám zase na pozdějc - abych si připomněla, že příčiny, kulisy (i medikace) se můžou změnit, ale bolest je pořád stejná... protože v základu se neměníme ani my.
Viviana Mori
07. 04. 2020Velmi zajímavý text, hlavně od druhé půlky. Jen mi jde hlava kolem z toho divného "naporcování textu". Možná kdyby verše měly trochu víc siluetu podobnou básni, četlo by se to lépe, ale to je samozřejmě věc autora. Nejvíc mě zaujaly části se špičkou jazyka. Jinak až teď jsem si přečetla prolog. O to je vše podivnější, ale podivnost já ráda. Takže TIP.