Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDo toho, chlapci!
04. 05. 2002
1
0
3286
Autor
Annika
Tam na severe,
víťazstvo nás hreje,
hymna v žilách prúdi.
Do toho chlapci,
srdcia na hokejky
a bojujte za naše farby.
VYHRALI SMEEE:-))))))))))))))))))))))) Vsetkym posielam ******
***********************************
Ludia, je to SUPERSKY POCIT :-)))))))))
Rusove za zapas vystrelili desekrat!!!Hrozne!
2:2 a potom vyhrali na samostatne najezdy!
ta co uz...tak to chodi, a v hokeji uz toboz!!! tak dik za info, normalne sa tu z toho stava hokejmak!!! :-)))
vy jste zlomyslne!!!!! My prohrali,ale v pubu jsme se shodli,ze Vam fandime!!!!
No co? My jsme 3x mistri sveta za sebou..mame pravo na neuspech!
Hodne stesti!!Vyhrajete!!!!
Chmmmm!:-)
a jeste jednu vec...kanadsky trener prhalasil ze MY jsme majstri teto hry!!!!!!:-)
A nechcem slyset zadnu ironiii...Tg:!!!!!!!:-)
HURAAA, len tak dalej chlapci. Annika ta basen im asi pomaha:))) Teraz ideme na SWE!!!!
1.) sqeleee...:)) ze sme vyhrali
2.) blbeeee...:(( ze vypadli bratia 'cechuni' - FAKT SOM VAM FANDIL!
taky už teď fandím slovákům, akorát nevím jestli slovo "prudi" znamená "průdí" nebo "prudí" :-)
ale ved aj ja som drzala cechom, ale nie je zle, ze vypadli, lebo mame vacsie sance! to je kompliment!
Orbi-uprimne!!!
Uz Vam nic jineho nezbyva nez se tomu smat,ze?.-))
Doufam,ze vsichni vite,ze ja nejsem tak zlomyslny a moc Vám fandim!!!:-)
to hej a riadne!!! a orbi nam fandi len pokial nehrame s nimi...chapes.
a nervy budu, hlavne ked ct nedava priamy prenos...ako to vyzera vo svedsku? uvidis?
ani tu to nedavaju :-( len zapas svedov, ani neviem s kym hraju..... vecer kuknem na chat a spytam sa na vysledok....
nevadi, ved finale budu davat vsade!!! to je dolezite, no nie! pekny vecer!!!
ja mam radost hlavne z nasich, dufam, ze sa im bude darit, tu vyhru so Svedmi musia jednoducho zopakovat :-) Inak by bolo fakt zaujimave vidiet hrat Cesko-Slovensko :-))
ked som videl nadpis napadlo ma nieco uuplne ine!ale uz si nepamätam co...
Annika som rada, ze niekto zo slovakov take nieco napisal. citala som iba cesku verziu!!!
no dufajme...verime!!!
tak tak!!! zajtra!! rusi!!
a dnes nech cesi prehraju s kanadou...aspon myslim...
Sranda musi byt :-))) No len pockaj Orbi, aby si sa neprekvapil. Vsadime sa o sampus? ;-)
Ano, bojujte.... :)))
Skvely napad napisat si take nieco len pre radost.:) Zime pre radost!!!! A vyhru!!!
ho ho:-)..tak to uz si rovnou priprav penize na sampus,ktery budes muset kupovat:-))
eh....nemam nic proti hokeji, ale v poezii vyzni dost komicky....chi chi