Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV neviditelném modu (moderní báseň o trvalé lásce)
Autor
Rivka
drhne hrnce
radši by byla mrtvá, ale
drhne hrnce
kdo by je jinak myl
16 názorů
Já myslím, žes to byla Ty, kdo mi asi tak 17 let nazpátek vysvětlil, co znamená "nadintepretace"! A vidíš? Furt to umím!! :-)
Vidíš, to by mě zajímalo: kolik lidí si tam dosadilo to "z toho", které tam není :)
Taková do slabikáře! Máma drhne hrnce. Je to vážně maso. Máma drhne hrnce. Brzy z toho chcípne. Ó my se máme.
Taková ze života, kdyby tam nebyl poslední řádek, bylo by to i dobré senrjů, ale zde oceňuji, jak je název smysluplně součástí básničky.
Ach tie lásky, majú toľko podôb.
blacksabbath
30. 04. 2020předdrhnu.... pak strčím do myčky....miluju myčku.....:-)...*/***
Já jen, že se to nabízelo ... :) ale já taky Nikdy! (asi dvakrát ... ale to jsem byla ještě malý písmáčánek!:))
Ne, ne, ne! Vždycky máme možnost volby a každej den podepisujeme znova smlouvu... (I když vlastní krví a i když připouštím, že podmínky na pracovišti se tak nezaujatému pozorovateli mohou jevit:)) )
To bych to radši vyhodila :-)
:) Pravda je, že nedostatek času mě občas přiměje podle tohohle klíče číst. Tipovat ale taky ne ;)
a ještě - že to není láska! To je dobrovolné otroctví - a jsme na něj hrdí! :)))