Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seodhlédnu-li od subjektivit
Autor
cvrcka
.
Nenávidím tě za to
14 názorů
Joo, krizaly jsou super, urcite na ne jeste dojde. Zatim dik, za slapnuti do slov slovem ;), Aru!
Původní verzi nevlozim, protoze uz ji nevim, ale koukam, ze jsem byla,
Marlen,
pěkně skoupa na slovo! Hrom do mě, hehe.
Ten usek chtel říct
"kdybych te potkala az o par let pozdeji, mohl jsi me prebrat tomu muzi, kterej tvoří muj svet, takhle jsem te musela nejdriv odmítnout, aby mohl zacit muj svet tvorit on a to uz nejde vzit zpatky. A muzes za to ty, abys vedel!!!" :) ;)
Poupravila jsem. Díky všem (jak budu u pc, vlozim puv. verzi do komentu)
Nenávidím tě za to
Úsměvné stromku! Polohy ženy se ovšem najdou i v mužských tělech ;)
Polohovat je prospěšné. Bow!
Pán stvořil vášeň a nenávist, touhu i zatracení.........a pak usoudil, že život je daleko jednodušší a stvořil ženu, složil ruce za zády a povídá.......zase jednou dobrej nápad :-)
:))) supeeer - četla jsem správně! - tak díky, že mi píšeš kina do hlavy :)
tahle mě baví hodně - asi že rozumím křížalí řeči:) Líbí se mi, jak se s tou myšlenkou pereš - a vlastně užs dávno vyhrála:))
Jen mě napadlo, když jsem to četla, že by se mi líbilo vměstnat mezi ještě jeden verš ...