Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezafučelo...
Autor
atkij
zafučelo -
z kopce mě předhání
borová šiška
20 názorů
Dolů raději opatrně. Pak je reálná i ta rychlá šiška. :-)))
Viviana Mori, tak nakousla jsi a...?:))
Black, hrůzostrašná představa, ty mi dáváš, mám bujnou fantazii:))
KK, Goro, platí oboje:))
MilanH, jak se dělá prázdný koment? To neumím:))
Law, ano, poukazuješ správně, haiku přísnost je namístě:) Pohyb jsem posuzovala podle sebe, jelikož jsem běžela. A pod šupinky jsem se jí tedy nedívala, jestli se tam neschovavá nějaké nožičky, jsem slušná holka. Ale díky za správný směr. Souzním. Je to neustálý boj, co ještě ano a co ne.
M1, odpověď na závěrečnou otázku za sebe, toto haiku jsem napsala nejlíp, jak jsem mohla:)
mezimraky, kápl jsi na to. Co si ty dnešní šišky dovolí...:)
dadadik, Diana, ahoj a díky;)
žmoulám v hlavě to - předhání - :) jinak mi přijde trefné - fajn, že netrefila, předhání mi přijde moc komiksové, jakože šiška s nožičkama, jak to mastí z kopce a za ní obláčky prachu ... :))
Nenech se zviklat! :D Jen moje oči.
předskakuje? ale ona se asi kutálela ...
snažím se přijít haiku na kloub, pořád ve mně trochu vrže
Alebo poriadny kopec ;-)
Jitko, tak já budu věřit, že u směru závorky skutečně nejde o překlep a dorazím tě. Ale tím máš ode mne u tohoto dílka už opravdu pokoj. :-)
Cos zabučelo
jen lehce mám ve tkáních
roh býka smíška
Svraštil jsem čelo
přede mnou se uklání
moc krotká liška
Pobavilo, neb jsem si díky tomu vzpomněla na jistý lesní zážitek svých prarodičů, ale ... radši to sem nebudu psát :D
Moc zasmrdělo
ihned to chce větrání
spálená kližka