Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seexkurze IV (deglaciace)
Autor
Luzz
jsme na místě.
bolavě bílá plocha kde můžeš svobodně -
odnikud nikam a ještě dál
představuješ si zázrak
- okamžik kdy se neživé přerodí v živé
mikropedologické procesy na balvanu zhlazeném deglaciací
zárodky života
anebo alespoň zárodky skalních mis
potřebuješ v ten zázrak uvěřit
protože ti připadne zcela banální
že jde jen o fyzikálně-chemický jev
logicky vyplývající z přírodních zákonů
stále kloužeš po povrchu
ledovce
18 názorů
(Jo, též jsem fanouškem kolekce, jen nevím, zda by k něčemu kalému bylo chodit systematicky sázet mé bezhlesné tipy pod jednotlivosti; tož asi... jako by se stalo.)
ten šplouch stále ještě klouže po povrchu ledovce :)
- jsem se k ní musela pročíst - na první dobrou neměla úplně přesné hrany (zázrak se nekonal:)) - no jádro pudla tam máš, zatímco ještě trochu polemizuju s tou svobodou ... jsem už dala tip :)
Ale jo.. zprvu mě tahaly za oči ty výrazy jako "deglaciace", ale proč ne. V kontextu to dává smysl.
to je jeden z nejvtipnějších komentářů, co jsem kdy dostala! díky! dávám ti tip!
jsem básnířka. nenechám se svazovat žádnými konvencemi. takže s tímhle na mě nechoď.
ano, první exkurze je bez čísla. tehdy jsem nevěděla, že přibudou další. názvy "exkurze II" a "exkurze III" v mým profilu jsou. v závorkách. čteš nedbale.
díky všem.
viko, přemýšlím, co by z tvého komentáře zbylo, kdybych z básně odstranila slovo "logicky". když píšu text, nepotřebuju primárně někoho přesvědčit. cizí slova jsou tam dvě, to je dle mého únosné - hledání v googlu zabere pár vteřin.
m, číslování je v pořádku. nemůžu si dovolit mít ve svých věcech bordel. a už vůbec ne v básních na písmáku. pozorně si projdi všechny exkurze, uvidíš sám.
potřebovala jsem slovník cizích slov na báseň - možná nejsem sama. Nějak mi utkvělo, že když chce člověk přesvědčit a chybí argumenty, používá slova jako samozřejmý, logický atd.. Vlastně naznačuješ, že kloužeme po povrchu.
představuješ si zázrak
- okamžik kdy se neživé přerodí v živé
mikropedologické procesy na balvanu zhlazeném deglaciací
zárodky života
anebo alespoň zárodky skalních mis
Moc hezky napsané přírodovědné dílko - to je něco pro mě :-))) TIP