Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sestudie vody I
Autor
cvrcka
11 názorů
Ano, v tom jsi kýžený čtenář. Jsem moc ráda. Podle mě to je význam poezie - zažít, ze někdo pojmenuje něco mého....takže sdílení. Prostě sebe.
Úpravy neva, ty jsou vždy nabíledni, když to k nim svádí, těším se prostě na blok. Si to pak sesadím, jestli ty ne. (Někoho délka odradí, však nejsem leckdy jiná.)
Takto jsem měla pocit, že rychle skončilo, u každého z kousků. Tím tě nemučím, že nesmí být krátké, jen se jednoduše sdílím.
Jo a taky jak si to píšu k sobě a nabaluju, tak samozřejmě lehce upravuju sem tam slovo podle zpětného pohledu a odstupu ve čtení, takže to bude v částech trochu jiné, než pak celé :) ale ne moc.
A jsem zvědavá, jestli to konečně půjde přečíst tak, jak jsem to pocítila tento podzim :D uz se interpretacne blizis, takže snad to k tomu vykrystalizuje. No když ne, samozřejmě ctenarovi jeho čtení necham.
Těším se, jak jsem to prolítla, balancuje mi vyznění mezi vyznáním vodě, dílem vizuálním, dílem prožitkovým, no a erotikou, je s tím zábava, kam asi dojdeš. Právě si myslím, že i když budou studie jednotlivé, to srovnání bude možná umocňovat hru.
Chápu, zkouším něco pro me nového :) v tom escherovi jsem ucitila potenciál a zkouším to rozepsat. A nechce se mi bojovat se svou netrpělivosti, proto takto. Dziekuje!
Mates Straba
13. 10. 2020Pěkná kresba - stojí za tip.