Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZaplnit prázdnotu
Autor
Zajíc Březňák
jdu ulicí,
podobám se neandrtálci,
chodci do mě vrážejí,
ale já se necítím opilý,
náhle odnikud
vyznavač hare krišna
mi chce prodat
svou tiskovinu,
nedaleko hospody
krásné ženy
do mě vrážejí
nevraživými pohledy,
jako bych je chtěl všechny
hned svléknout,
jako bych chtěl hned
něco na zahřátí,
jdu městem
do kostela či do baru,
marně hledám,
jak zaplnit prázdnotu
9 názorů
Zajíc Březňák
20. 12. 2020Děkuji, Evženie...
Evženie Brambůrková
20. 12. 2020Takové chvíle mi nejsou cizí.
Zajíčku,
už když byl mladý, vstával ten človíček za každého počasí v pět ráno a šel cvičit do přírody na přesně vybraném místě jakési speciální cviky. Nekecal. Bylo to blízko cesty, po které denně chodím. I ve sněhu tam byly jeho stopy, které vytvářely zvláštní obrazce. Měl specielní kovovou misku na rýži a z jiného nádobí nesměl jíst. Ani nevím, co vůbec jedl, kromě rýže. Asi nějakou zeleninu. Je strašně vysoký, vychrtlý, ale jak říkám, přesto vypadá zdravě a spokojeně a vyzařuje z něj duchovní klid.
Přeju i tobě, aby z tebe vyzařoval duchovní klid.
blacksabbath
19. 12. 2020tomu rozumím......*/*****
Děkuji všem za čtení a komentáře...
Elíno, však já proti nim taky celkem nic nemám. A pokud nalezl svou cestu, velmi mu to přeji, protože já tu svou stále nalézt nedovedu. To, že vypadá tak mladě, bude jistě způsobeno zdravým životním stylem, který je s tím hnutím tak nějak spojen. Osobně se teď orientuji spíše na křesťanskou víru v římskokatolickém podání (ne že bych byl "dobrý katolík," to rozhodně nejsem). Moc děkuji za návštěvu, čtení, komentář a tip, Elíno.
Jednoho vyznavače hnutí hare Krišna znám. Je to jeden z nejlepších lidí, které jsem v životě poznala, prodiskutovali jsme spou celé noci. Zpočátku jsem myslela, že ho to přejde, ale on už je v tom hnutí asi osmnáct let, střídavě žije v Indii, střídavě tady, jak říkají, na farmě, vypadá neskutečně mladě a je neskutečně laskavý. Je to jeden z mála lidí, kteří určitě našli svou cestu a prostředí, kam patří. Tip.