Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePenízek pro štěstí
Autor
Numa
Vědělas od samýho začátku,
že ten den přijde. A až přijde,
bude tě to kurevsky bolet.
Tak ne. Je to ještě horší.
V srdci ti vybuchl granát
a ty do tý díry čumíš jak do propasti.
Hoď tam penízek pro štěstí.
Přej si něco. Slyšíš?
Nebo tam skoč a zmiz.
13 názorů
No já žasnu, jaký emoce se ti (viz reakce výše) podařilo vzbudit, už tohle samo o sobě je úspěch, ne? Zatím jsem od tebe nic jinýho nečetla, ale tahle báseň se mi zdá (až na Alexandra) vlastně nedoceněná a její vypjatej a zároveň sebeironickej tón se mi líbí. Tak taky dávám tip.
Ne, Alexandr si rozhodně takovou reakci nezasloužil, ale je to jistě velmi rozumný člověk(odpovídá na vše s rozvahou a velmi obšírně, ještě zpětně uvažuje o tom, co napsal a vzápětí to mění...) a chápe, že se neobracím ani tak k němu jako k Alexandrovi jako spíše k bublině, které jest součástí.
...A po té, co vidím, jak prudce měníš masky, usoudila jsem, že už nebude potřeba ani náš vzájemný kontankt. Proč už taky ? Všem doposud zúčastněným je vše jasné.
Elíno, vážím si toho,že se vyjadřuješ k tomu, co píšu, a v lecčem máš i pravdu. A stejně tak se mi líbí podpora a vzkazy od Alexanderra. Ale tvoje poslední reakce na A. mi přijde trochu přehnaná. Vlastně se mi zdá, že potvrzuje tvoje neurotické,unáhlené a nevyrovnané chování a že si takovou reakci Alexanderr zkrátka nezasloužil.
Všem děkuji za reakce i za tipy. Vždy mě potěší, když se někdo vyjádří, ať má názor jakýkoli.:-)
Alexandře,
vzhledem ke slohu, jakým píšeš, jsem pochopila, kdo jsi a kam patříš. Dříve jsem se pokoušela o mezibublinový dialog, ale vedlo to pouze k brutálním konfliktům a zvětšováníní nenávisti mezi bublinami, takže jsem usoudila, že jistých bulin není radno se dotýkat ani holubím pírkem. Proto tímto unáhleně, impulzivně a neuroticky ruším veškeré kontakty s tebou v rámci udržování klidu a míru na Písmáku a přeju ti hodně přímo makedonských úspěchů.
mi to přijde docela optimistické :) že se dokážeš postavit vlastní bolesti a ještě si ze sebe dělat legraci ... díry po granátech jsou tu proto, že už nejsou potřeba :)
Numo Pompilie,
na mne je tvůj styl příliš zbrklý a plný neovládaných emocí. Jako by ses chtěl z něčeho vypsat. Že by snad z nenávisti ? ...Říká se, že je dobré vypsat se z toho, tak se z toho vypisuj.
Tvůj historický předchůdce byl ovšem člověk spíše rozumný a rozvážný. Myslíš, že by ses časem mohl k něčemu takovému dopracovat, až všechnu tu zlobu, které jsi plný, vyždímáš do básní?