Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senázev
Autor
Dagmaram
14 názorů
mne se libi prvnich pet versu, pac jsou jen popisne, pak uz tam pridavas naky svuj vnitrni bordel a to uz me moc nebavi no.
Benetko něco na tom je, že? člověk se furt na něco těší dopředu, kolikrát si přeje už aby to bylo a nějak si neuvědomuje, že mu tím čas odtikává :-)
Safiáne díky, jsem ráda, že se líbí. S tím provedením máš myslím i pravdu. Nasázela jsem to za sebe a moc si s tím nepohrála. A je tam pár míst, se kterýma nejsem spokojená.
black, tak na to moc nemysli. Já tomu taky dala jenom takovou myšlenku. Asi to občas napadne každého. Diky za čtení :-)
Elíno, tak to máš nejspíš pravdu. Minimálně v tvorbě lze vidět vývoj a ten smysl určitě má. Díky za koment :-)
Evženie máš pravdu, to já jenom jak jsem jela autem, tak mě to najednou napadlo, že by bylo děsný se se všemi loučit. A pak přes to sklo, za který už nemůžeš zpátky vidět jejich slzy a nemoci jim říct, že jsem v pořádku.
Jinak jsem životaschopný rarach a těším se z každé kytičky :-)
Výmluvná báseň. Možná by se v detailu dala napsat malinko lépe, ale to nic nemění na její zvláštní přitažlivosti.
blacksabbath
06. 02. 2021také mám ráda své soboty a neděle....a spoustu drobnostím které mi je zpříjemní......s tím koncem počítám, ale nekoukám tak daleko....vidíš.....tvé verše mě přiměly k zamyšlení........*/*******
Možná se jednou z těch drobností poskládá něco velkého. Puzzle jsou nejen slova, ale i všechny naše básně. Teprve ve svém celku možná naše "tvorba" dává nějaký smysl. Tip.
Komentář za mě vlastně obstarají neznámí předkové, kteří správně poznali, že – poctivého nepálí. (oslňující smajlík)
My důchodci máme sobotu každý den. Dám si acidofilní mléko a nemusím čekat na věčnost, až žáha pálit přestane. Je tolik radostí tady a nebudu si je kazit čekáním na věčnost. :-)))