Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOspalky
Autor
Akim
Rána bolestná
špagátem surovým ne snadno svážeš
když ani oprátku uplést si nedokážeš
slovíčka strastná
čmáráš si pod víčka
duši i srdce za sebou v igelitu vlečeš
lidství v tobě skomírá, i lásku zapřeš
dřív, než dohoří svíčka.
10 názorů
I já přeji příjemné prožití víkendu, ať už jsou zážitky s jakéhokoliv ranku, hihi. :-)
Netřeba rozvádět. Přeju brzkej přechod z virtuálního světa do reálnýho. Nám všem. Měj krásnej víkend a.
Jako mé děkování je vřelé a upřímné. Doba covidová mi nesvědčí a já trpím určitou tvůrčí krizí, múza mě zkrátka nelíbá. A takhle báseň ze mě vytryskla tak samozřejmě a bez meškání, jako by mě snad sama víla pohladila. A tu vílu zřím v tobě, alespoň myšlenkově. Snad odpustíš mi tedy trochu těch rozpustilých myšlének a náznaku čehosi, co dalo by se nazvat virtuální milování. :-)
No vidíš, ono to půjde :) Omlouvat se netřeba. Jsem ráda, žes zahodil špagát :)
Vytažená z igelitu
...ráno snad bude hřejivé
a večer...
večer ucítí bolest,
však tu si uvědomí,
že ta bolest není nepříjemná,
vzrušuje ji,
přizná si,
dýchá ji na šiji,
dlaněmi opanoval její ňadra,
hrbolky jejich
mezi prsty
svírá a do ticha
šeptá ji stále hlasitěji...
chci tě (miluji tě "pro romantičky").
pardon, možná jsem se nechal zbytečně moc unést, snad do rozpakl neuvedl jsem tě, neurazil, to by mi bylo líto. :-) každopádně děkuji za inspiraci, báseň napsaná prakticky jen v nezbytně dlouhém čase, pár vteřin... a ty jsou dle mého názoru nejlepší, tyhle "vystřiky". ježiš, já se zas budu muset omlouvat, nic nebylo psáno ve zlém, jen mám asi rozvernou náladu, nu. :-)
Vybal je z igelitu a nabídni. Možná se někdo podívá... dotkne... rozfouká ten plamen... A některý příští ráno třeba nebude tak bolet. Zatím tip a.