Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFuribundus
Autor
Diona
Zvedají se temné vody
kalem čeří hladinu
kolísají pevné body
rozechvívá krajinu
nořící se netvor z hlubin
lstivá invokace ďábla
duši mačká, kruší, žere
krev v řečišti zchladla
kolem obrysy jen šeré
pod svící pošlý cherubín
26 názorů
Morticia Adams
05. 04. 2021Líbí, především první strofa, pěkně plyne.
tak napřed to divadlo, ať to neberem zhurta :-DDD ...a pak uvidíme, co? ,-))))))))))
Kopyto jelito
zpívá to tančí to
Pá a.
PeS: Máš na mysli svatbu nebo dívadlo? :) :) :)
Ani já znalec. Též konzument. Též vášnivý. Uvaž ještě tu nabídku k sňatku :) :) :)
Tak platí? Krumlov po kovidu, první řada?
Annnie....Český Krumlov je moje srdcovka !
Jojo, barokní operu mám opravdu moc ráda. Je to tak.. košatá, mnohovrstevnatá hudba...a proto taky miluju Queen ti se mi taky zdají barokně košatí
...mno takový Handelův Julius Caesar s úžasnou Sarah Connolly a Danielle de Niese (na YT Giulio Cesare – Glyndebourn
nebo s Andreasem Schollem.
Předesílám ale, že nejsem žádný znalec barokní opery...jen obdivovatel a vášnivý konzument ,-) Kdybys mi ale dala poslechnout nějaké ukázky...netrefila bych to, tak naposloucháno opravdu nemám a interprety jsem musela dohledat, protože mi opět vypadli z hlavy ,-))
Baroko miluju. Máš ráda barokní operu??? To je pro mě totální vrchol. Jestli jo, pojeď někdy se mnou, třeba do Krumlova...
Pravdu máš :-) ...si skočím za váma na Písmáka a jsou pryč hned :-)
dievča z lesa
22. 03. 2021aj tebe ... a kašľať na temné vody
dívenko z lesa :-) ..děkuju Ti za návštěvu...mám nesmělou, tichou radost :-)
Hezký večer
Jo! Je tak epický a tak okázalý......a taky mám ráda ty barokní šmidlaly ,-) Bóže, zacpu si uši Händelem a lítám...
Black, ráda Tě "vidím" a nejen u té své zběsilosti...děkuju Ti za návštěvu. Hmm, to bych si ale nejprve musela došlápnout pořádně na sebe ,-)
Hezký večer :-)
Miluju Wagnera! Kdesi byl dobrej fór : Když slyším Wagnera, mám chuť obsadit Polsko ,-)))
blacksabbath
22. 03. 2021Doteďka jsem znala jenom moribundus.....zběsile, zuřivě, vztekle jsem hledala....radím zašlápnout......*/*********
Annnie, ale když já mám slabost pro netvory ,-)))) ...ale pustím si k tomu toho Bacha, když řikáš ,-)
No no no... Tak to bacha! Pošli ho pěkně pronto za Jóžinem a najdi si lepšího :)
Rozkošné! Hůůůůůůůůůů hůůůůůůůůůůůůů... Pošlý cherubín!!! Furibundus - zapomenutý strýček Jožina z bažin??? Tip! a.
Klucí, Vy umíte pobavit :-) jojo, vodník s lochneskou a chcíplý cherub převrácený narub...ouplné zoologické panoptikum :-)
Děkuju Vám za návštěvu :-)
Beny, děkuju... máš recht, ale už sem nevěděla jak z toho vybruslit :-)))
Je fakt že každý ten svůj temný kousek já může pojmenovat libovolným jménem a Furibundus je veskrze originální. Byť drobná paralela by tu byla...
Pošlý cherubín mi tam sice moc nesedí ale jinak fajn...
Překvapení náhlé,
nenoří se ďábel,
změna je to moc hezká,
mrká na nás Lochneska.
Přibližně takto: ;-)