Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setři sněhuláci
Autor
0-negativ
Na zelené stráni
se uklánějí tři sněhuláci
8 názorů
Zelená stráň -
tři sněhuláci se uklánějí.
Námět je super, ale text ti zůstal ve formě oznamovací věty.
Radmila Marie
27. 03. 2021Děkuji za vzpomínkový kar, Diono, bulo to po mnoho desetiletích jako návrat do let pod deset, kdy tuto jsme stavili každou zimu... Z pohledu z okna to bul elektrizující i smutný zážitek, páč jako již ,,sátiletá,, vím, co se s bílým vládcem na konci stane...
Ach polodne, smrt mnoha...
Radmilko ,-)) tomu "Tvému" sněhulákovi s mrkví pietně provolávám 3x ZDAR :-)))
V poledne již ni, bo val vjetr jižni :-)))
Na první čtení to je dost banální a nepřináši to nic nového, ale v druhém čtení v tom nacházím přesah, tři sněhuláci se dají vnímat jako tři králové, tři králové končí své představení, uklání se. Tříkrálovské období je spojeno se zimou, dílo může to být symbolickým vyjádřením odcházející zimy, to by bylo geniální, ale mám pocit, že tomu ještě něco chybí a nevím co.
Přesto mě to zaujalo.
Radovan Jiří Voříšek
27. 03. 2021spíš mini, přijde mi
Radmila Marie
27. 03. 2021Měli jsme letos před domem na pískovišti jednoho... po mnoha letech... i s mrkví.
Byl jako magnet. Stále jsem se na něho chodila dívat. I v noci. Stále tam byl.
V polodne již ni.
Tip.
...to už asi bude jejich poslední úklona... než se jim roztopí koule