Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřekvapení
Autor
Rhodesie
PŘEKVAPENÍ
9 názorů
Prostřední sloka je zcela bezchybná. Ovšem na první i poslední sloce by se ještě dalo zapracovat. Na prostřední sloce oceňuji lehkost, se kterou je vtip podaný. Konec je takový kostrbatý a ukoptěný - chtělo by to docílit stejné lehkosti a nenucenosti, pak to bude dokonalé.
Moc jsi mě pobavil. Má to nápad, rytmus, hlavu a patu a ten vtip, proto dám TIP! Tohle patří do "Zlatého výběru"
Jan Barban
29. 03. 2021Pěkně rytmické. Dojmu se tu nedosahuje prostřednictvím citů, ale uplatněním básnických prostředků. Zažil jsem u podobně koncipované věci, jak recitátor, nezvyklý na něco podobného, se stále snažil vpašovat do svého projevu nějaké hodnotící prvky. Působilo to opravdu směšně.
Mates Straba
29. 03. 2021Nepřekvapilo, ale pobavilo způsobem podání.
Možná, kdyby se to jmenovalo jinak, by se skutečně i překvapení konalo?
Překvapení není, konec se tak docela nepovedl. Ale nakročeno bylo pěkně.
Radovan Jiří Voříšek
28. 03. 2021pobavilo, povedený humor
má to říz, bez zbytečných slov, krásné trocheje, pravidelné střídání počtů slabik, vazba příjemná - AABCCB ...
jedině předposlední verš je ve srovnání se zbytkem na tom rytmicky hůř