Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o technologické vyspělosti
Autor
snake_01
zatímco světoví hackeři
jezdí už pár let ve ferrari
a nejlepší soukromé firmy
přesedlaly z trabanta na žigulíka
stát si právě koupil osla
a zkouší jak funguje
mrkvový pohon
19 názorů
Radmila Marie
13. 04. 2021Trefné, přesné, jasné, suprové, bohužel současné... :-(
Dagmaram - tahle metafora vůbec není o autech. Auta jsou je poměrné přirovnání... (důležitý je i název textu)
Myslím, spousta soukromniku má dost slušný auta. To mi tam moc nesedí. Ale chápu i tvou pozici.
No, mám pocit, že si stát občas mysli, že jezdí na oslech.
Dagmaram: je to pocitová analogie (a docela rád bych se pletl - zvláště v oblasti státu:-))
já se mýlím rád.
pokud jde o to psaní mezi řádky, s tím jsem tak nějak počítal. Maník, co se k tobě přitočí když bliješ, a spiklenecky dodá, že s tebou souhlasí, už nežije. Po roce 1989 jsme vyměnili občanstvo.
Ale pokud jde o bajku o státním oslovi, inu buď rád, že si už žije vlastním životem. Ostatně kdo mi zakáže, abych to do těch čítanek prosadil?
Blacksabath: Díky za komentář. Máš pravdu, občas se naddou chvíle, kdy není nad starého dobrého osla :o)
Marcela.K.
09. 04. 2021A kolem Jeleního příkopu začínají vysazovat banánovníky :-(
tomu říkám mravoličná bajka!! Dětem do Slabikáře a do všech těch Občanských gramotností. S tím rizikem ovšem, že ty nejbystřejší mozečky budou chtít být opět raději hackery než ministry.
blacksabbath
09. 04. 2021Teda...tomu se říká rychlost ve vývoji.....elektro-pohon a už i bio-pohon...zajímalo by mě...jak je to s dojetím...........*/******