Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sev poli a tak
Autor
Dagmaram
21 názorů
Morticia Adams
17. 06. 2021To určitě ano.
Morticia Adams
17. 06. 2021Mě se líbí ta mirabelková. Takový milý detail v srdci zmaru.
Dášo, kam jinam bych měl pro svoje kydy chodit než právě do chlíva.
Mimochodem – ať ti čápi místo toho postávání a poflakování raději nosí děti. (smajlík s lehce přísnou vizáží)
blacksabbath
24. 04. 2021Dag...to určitě ne.!!!!!...jen jsem myslím někde slyšela....že stojí na jedné noze, aby šetřili teplem.....:-))))))
Ahoj Dagmaram :-) ...jojo, to máš asi pravdu, že se mohli v tom poli cítit líp. Navíc je tam při dešti plno chutné žoužele :-)
Snaku díky. Tak prodejnu bonsají tu nemáme. Bonsaje na zahradě vyrábí můj pes, který mi stromky pravidelně zaštipuje a ty jsou pak přízemní a košaté :-) A musím říct, že jsi mi zamotal šišku. Já netušila, že je ta bonsaj i ten bonsaj.
Kočkodane bravo, ty chodíš pro inspiraci i do chléva. Smajlík ucpávající si nos.
Evženie, nádherně teď kvetou. Ikdyž ta jejich vůně je kapánek specifická :-)
Ahoj Di, těch čápů tam po pravdě bylo šest a člověk si říká, proč se nejdou schovat a choulí se tam na tom dešti. Ale kam mají jít :-)
Uprostřed pole jsou vlastně nejvíc v bezpečí. Z dálky vidí, že se něco děje a můžou se rozběhnout k letu.
Aspoň tak si to vysvětluju.
Mirabelka je povedená - dnes jsme shodou okolností byli v prodejně bonsajů. A obrázek osamocené mirabelky mi je paradoxně evokoval...
blacksabbath
24. 04. 2021Atak molí ... co s nima čápi v poli? Donnerwetter, kdo sežral svéter?
Ve větě šrapnel, vida! Voňavá mirabelka. Co s hnojem kydá....popletená selka? Udiveně mrkací smajlík
Molí atak
Bylo jich jen šest
však svetřík zvládli moli
za chvilku pouhou
Mluví jak čuně
šrapnel snad v každé větě
hnůj kydá selka
Přes mirabelku nevidíme k sousedům.
Paráda. A oni k nám. Ještě větší. :-)))
...tak snad ti čápi nebyli mrzáčci, a tu druhou nožku měli jen schovanou ,-)
příroda zvítězí i nad skládkou...pěkně ti ta mirabelka vykvetla :-)
posílám obrázky, které jsem potkala při procházce po okolí :-)
a neříkám že jsem je nasbírala dnes .. dnes svítí sluníčko