Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘímský epos
Autor
R. Kedar
V Římě jsou davy lidí
Prošly tu dějiny
i Jura z dědiny
konečně všechno vidí
Přijel sem se zájezdem
Co mohl dělat
Máňa to chtěla
poslechl a tak je zde
Vatikán, taky schody
Ve vší té slávě
po třetí kávě
pomýšlí na záchody
S výpravou po staletích
problém má Jura
chce se mu čurat
a nikde toalety
Nemyslí na památky
záchod by radši
měchýř ho tlačí
pobíhá tam a zpátky
Prohnal se Pantheonem
Ten Řím je vadný
pisoár žádný
řešit to musí honem
Nenašel nikde pány
Tisíce očí
vidí že močí
jak socha do fontány
Turisti křičí "hurá!"
On prostě musel
Řím a ne Brusel
městem je kde hoch čurá
11 názorů
Nejenom pro muže jako je Jura
je najít záchody vždy noční můra.
Nakonec to vyřešil jako chytrá liška,
horší kdyby pomočil papeže Františka.
Všem vám moc děkuju a těší mě, že se bavíte.
Mám pár takových příhod, kdy to bylo vážně dramatické, ne jen v Římě a pak člověk v zoufalství hledá odlehlé keře v parku....:))
vesuvanka - to si člověk tak říká, že by mu stačí vidět fotky, ale, přesto že jsem viděl spoustu fotek, tak mě Řím naživo úplně dostal. Přes ty lidi a evtl. trochu nepohodlí se člověk musí přenést. Kdych jel někam do hor, tak by mi lidi vadili, ale ve městě jsou jeho součástí, tak se s tím musí počítat. Evtl. je dobré si vybrat nějaké období, kdy tam je turistů míň. Každopádně dnes bych byl vděčný za jakýkoli výlet, prakticky kamkoli:))
Právě proto bych do Říma, Vatikánu a dalších měst, kde jsou davy lidí, nikdy nejela. Stačí mi jen vidět fotky nebo filmy z různých míst, kde je hlava na hlavě, a hned mě napadne, kam ti lidé chodí, když potřebují...
a proto raděj nikam nejezdím...:-))))
Evženie - já jsem byl jednou na placených, za 5 korun a přesvědčoval jsem paní, že jsem cvrnknul jenom tak za dvě koruny. Kdepák. Neslevila ani deseťák.
Evženie Brambůrková
05. 05. 2021To je přesně pro mne. Taky když musím, nikde není kde. To se pak jedna nesmí ani napít, aby nemusela. :-))))
Tak hlavně že svou velkou neudělal malou kopii Atomia... (za znečištění komentářového prostoru nevábnou představou se omlouvající smajlík)
A pokud jsem tě už někdy chválil (jako že zaručeně ano), tak na tom po dnešku nemíním nic měnit.
dievča z lesa
05. 05. 2021chichi ( a nahlas )