Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCentrální sklad básnických figur a forem (CSBFF)
Autor
Kamamura
Lehkost a pousmání
byly na skladě do středy;
aktuálně však nejsou k mání.
Volal jsem proto skladní paní,
žalmy jsou, tryzny i koledy,
jen lehkost se v září těžko shání.
Můžu vás napsat do seznamu,
mezi ostatní lehkofily,
by další zásilkou ze Surinamu,
přednostně Vás hned odbavili.
Zákazník pánem je, i když kšefty váznou,
nechť nikdo neodejde domů s prázdnou!
10 názorů
vážej! vždyt to používá jen kruh zasvěcenců ;)
to by to dopadlo, kdyby se tím oháněl každý... ([{moula}]): trojitá závorka je opravdu neprolomitelná :))
Je to tak, dáváme klíče k Vesmejru pod cenou, co dím, takořka zadarmo! Lidi si toho pak nevážej! ;-)
ano! mám úplně stejný pocit ;)
možná by nebylo od věci obnovit starověká mystéria, kde by zasvěcencům v chrámu bylo toto vznešené umění po ranní meditaci, sepsání haiku na hoře Fudži a prokázání znalosti čajového umění, jakož i znalost výroby damaškové oceli ukázáno ;)
Jo, kiri-go jutsu je opravdu úctyhodné, užitečné, a hlavně starobylé Umění.
Vymyslel jsem si ho teprve nedávno, a už mám pocit, jako by ho šedovlasí, vážní mistři vyučovali celá staletí v zarostlých, rozpadajících se lesních chrámech, o kterých kromě hrstky zasvěcených adeptů nemá nikdo ani ponětí! ;-)
napsal jsi to ale vážně chytře, čet' jsem dvakrát... pro jistotu ;))
změněná pohlaví ti na bodech populariy nepřidají v obchodu, kde směnil bys je za tipy :D
(uf, jsem vážně rád, žes přines' do Písmáckého časoprostoru umění pŕeškrtaných komentářů, neb bych to vůbec nemoh' napsat :D )