Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVůně polštáře
Autor
PavelK
vůně polštáře –
píchá mě do dlaně
Tvoje bradavka
15 názorů
Zeanddrich E.
17. 09. 2021Hezké :)
blacksabbath: My chlapi jsme něco jako vaše štěňata, když nám dovolíte položit packu, jsme vaši podřízení.
:-)
Dík
blacksabbath
05. 09. 2021ó vy muži....-))))
ukrytá v máku:
Já překvapujii i sebe, někdy...
Děkuji moc za pěkný komentář.
annnie: vidíš, ta dvojzačnost mne nenapadla. Čtenář haiku má bždy právo na vlastní interpretaci.
Dík Aničko
atkij: moje haiku bývají jednoduchá, je to jen popis toho co vnímám. Krishnamhuti tvrdí, že v přítomném okamžiku neexistuje vědomí ega. Je jen vůně polětáře, je jen píchání do dlaně. Čerstvě ustlaná postel krásně voní. Možná je nedořečené manželské štěstí.
Díky moc.
Evženie Brambůrková: Je to mužský pohled na svět, takže když řena napíše jo to beru, je to fajn.
Fuska: začnu u Tebe. Vždy do toho něco autor vloží a je otázka co v tom čtenář nalezne. A Tys v tom našla přesně to co jsem do toho záměrně vložil. To autora vždy potěší. Velký dík.
Evženie Brambůrková
04. 09. 2021Jo, to beru.
Samozřejmě, že takové texty s člověkem pohnou...kdo by neměl rád. Ale mně ta intimita druhého a třetího verše přijde trochu násilně doslovena.
To se mi moc líbí, parádní. Ta pomlčka a velký písmeno tomu pro mě berou eventuelní možnou dvojznačnost (vůně taky může píchnout). Tip a.