Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvé lásky neopouštím
Autor
Zimní kral
Když klopýtneš
pomůžu Ti vstát.
Když všichni opustí Tě
při Tobě budu stát.
A postavím se před Tebe
Navzdory všem spouštím.
Ne nejsem hrdina !!
Jen své lásky neopouštím.!
13 názorů
Pěkně zformulované. Představuji si situaci takovou i úplně jinou....Včera jsem to četla a nevěděla, co napsat, dnes v noci se mi zdál sen, při kterém jsem nadýchala čerstvého čistého horského vzduchu. Děkuju moc.
Georges poems
24. 09. 2021povedená, lehká a čtivá báseň, líbí se mi.
veľmi pekné, hm, takto nejako by to mohlo znieť pri oltári či pred sobášiacim úradníkom, keď sme zamilovaní, nasľubujeme hory-doly, ale splní nás to len zopár, aj to asi zďaleka nie všetko...
blacksabbath
23. 09. 2021Teda pane kolego....hmmmm......*/**********
Pane kolego! Jak řikáš... :)
Jenže já peníze nikdy neměl nemám a...Pan ví snad ani nikdy mít nebudu...... :p
Benetka - to je tím, že šel kolem alfovější samec, nebo moulovatější moula (dva žádoucí archetypy). Anebo jsi neměl dost peněz - pamatuj, co ti chybí jinde, vyfutruješ v lásce šrajtoflí! Nejlepší je bejt továrník, ropný šejk, uhlobaron, nebo finanční magnát - samá zábavná povolání.
Vezmi si, kolik měl takový Donald Trump nádherných ženských, a to vypadá jako bachratý oranžový papouch nafouklý hustilkou na pneumatiky. Peníze jsou univerzální lubrikant mezilidských vztahů - proto se vyplatí jich mít co nejvíce!
Hmmm... To je sice všecko pěkné akorát že všechny mé lásky opustily mne... :D