Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Do Měsíce!
18. 06. 2001
0
0
1064
Autor
fortune
Propastné noci víří jako led ve sklenici a moje kolo se zrychluje... Možná že je ta pravá chvíle být u toho, když se láme čas a světlo opět připouští svůj opak...
Krajiny pod měsíčními moři se nezelenají jen tak náhodou. V jejich záhybech se už cosi chvěje a nové konstalece nastupují...
Otáčím se, kdo si vsadí? Kdo nasedne?
Můžeme se přiznat společně, že o těch zásadních věcech prostě nic NEVÍME...
:-))
Zánik vesmíru opravdu hrozí, ale jak blízký je ten vesmír, nelze posoudit (je tolik zkratek - i mimo turistické značené trasy).
Uši mám už zacpané scarabey, jen si nejsem zcela jist, jestli tak šustějí krovkami, nebo mi něco šeptají...
:-)
Spíš to druhé.
Wopi, je vidět, že nejsi prachsprostý opisovač ale rozluštil jsi kód a osudové šifry se v tobě narodily v provotní nahotě. Fortune je unavený, dochází mu kosmická energie, že by se blížil zánik blízkého vesmíru? :-) Zacpěte si pro jistotu uši už teď...
Malá hádanka ;-)
---------------------------------------------
Ze slunce!
Plošné dny jsou strnulé jako oheň v papiňáku a tvůj mnohohran zpomaluje... Určitě je nesprávný čas být pryč, když se narovnává prostor a tma poprvé zavrhuje sama sebe...
Města nad slunečními ostrovy se červenají bezdůvodně. V jejich přímkách je už cosi nehybného a staré chaosy mizí...
Dívám se stále dopředu, kdo zůstane nerozhodnutý? Kdo opustí?
Musíme zapírat každý zvlášť - o těch nepodstatnostech totiž víme až příliš!
:-)))))))))))))))
ano, mělo tam být konstelace! díky za upozornění... taky mi nepřeje osud... :-))))))