Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Klub písmáků z České Lípy a okolí......
07. 03. 2002
1
0
1722
Autor
Štalingrad
Sraz ČESKOLIPSKÝCH Písmáků?
Myslíte, že již uzrál čas na setkání Písmáků z České Lípy a okolí? Co takhle konečně poznat toho darebáka, který Ti nedá a nedá TiP a ještě k tomu má nejapné poznámky na Tvůj zevnějšek a velmi se baví tím, že on Tebe zná a Ty jeho ne?!
Cílem anketky je zjistit, zda by byl zájem o takovou akci a eventuálně pořídit předběžný seznámek účastníků....Máš-li nějaký podnětný návrh k programu akce, sem s ním!
Akci by měli zajišťovat Štalingrad a Čajke pod dohledem protřelého, zkušenějšího a všemi mastmi mazaného horáka.
....abych nezapomněl; zvaní budou samozřejmě všichni Písmáci :-))
Čajke
Moravsko_lužická_společnost
29. 11. 2005
Pro: MLS (Moravsko lužická společnost, ale ta zkratka se mi líbí víc)
Publikujete jen verše? Mám sbírku povídek - Singrovka na plech. Jinak jen pár haiku, myslím
Moravsko_lužická_společnost
14. 11. 2005
No já jsem taky z České Lípy, ale koukám, že to nikam nesměřuje...
Nejsem na Písmáku moc často, když bude nějaká akce, můžete mi to písknout na mejla? :
dix.halfelf@seznam.cz
hej písmáctvo velectěné, veleslavné a jinak skvoucí z oblastí okolo Myšího hrádku!
nabízím k shlednutí zrakům Vašim laskavým nabídku k publikování výtvorů Vašich, Vašich přátelů a jiných básníků rázu veskrze individuálního:o
shlédnětež ve srazech dnešních více! hledati vhodno pod nickem infoň, což jsem prosím zatím asi ještě já;)